Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja, mijn schoonvader heeft er 1 te koop staan, hij blijkt ook 3d te kunnen afspelen maar die functie heb ik nog niet kunnen zien omdat we geen 3d film hadden. Leuk ding en je kijkt zegmaar naar een bioscoop achtig beeld. Leuke gadget als je er aan kan komen voor weinig, maar ik zou er zelf niet zoveel geld voor willen betalen
Mij leek het vooral handig als je in de zon ligt en toch al het zonlicht uit je ogen wilt houden en gewoon liggen zonder wat te doen vind ik maar saai en moeilijk vol te houden. Voor iets anders zou ik het niet kopen eigenlijk. Ze zijn wel vrij duur idd, maar goed.
volgens mij kostte dat ding rond de 400 eu, maar hij kon um voor veel minder krijgen omdat het van Carl Zeiss is en hij daar werkt. je kan die bijv aansluiten op je ipod of iets anders met redelijk wa geheugen en dan zie je gewoon films in die bril.
en Big-T, van dat strand heb ik idd ook nog niet aan gedacht, even kijken of ik wat met die bril kan regelen dan voor van de zomer
Die ik bedoel was de Carl zeiss cinemizer plus, zie dezelfde nu staan voor ong 300 eu. prijzige dingetjes
vrouwen zijn natuurlijk altijd leuker op t strand om naar te kijken haha, maar soms tref je t niet en dan is dit ook wel leuk
Die ik bedoel was de Carl zeiss cinemizer plus, zie dezelfde nu staan voor ong 300 eu. prijzige dingetjes
vrouwen zijn natuurlijk altijd leuker op t strand om naar te kijken haha, maar soms tref je t niet en dan is dit ook wel leuk