AndroidHealthClinic

Videotestament Samir A. niet als afscheid bedoeld

Denk dat hij zowat de meest gehate persoon is in NL, door de Moslims omdat hij een lafaard, schijter en wezel is en door de autochtonen omdat hij enemy of the state is. Waarom nog geld tegenaan gooien? Stuur dat uitschot gewoon terug waar het vandaan komt zodat ze hem daar kunnen executeren ofzo.

Als hij geboren en getogen is in Nederland kan men hem moeilijk wegsturen naar zijn thuisland. Is hij geboren in Nederland?

Maar het blijft een kl***zak, ongeacht waar hij vandaan komt!

Dus die onthoofdingsfilmpjes zijn ook nep??? :D Wat een figuur is het ook, gewoon glashard ontkennen dat hij terroristische plannen had. Terwijl zijn vriendjes zich opsluiten in hun huis en een granaat naar de politie gooien. Tja wie heeft er nou geen granaat in huis? Leuk man, gezellig over gooien met de pin er uit. Gezelschapspel voor alle leeftijden.

Zijn moeder is Nederlands. Stond laatst een interview in de NRC met haar. Daarin vertelde zij dat haar zoon een held is omdat hij voor de Jihad wilde vechten. Typische opvoeding.

Ik zou eens met die Samir a willen praten. eens vragen hoe hij was net voor hij radicaliseerde. Men kan hem wel afschilderen als de duivel maar er moet toch iets van mens in hem zitten.
Ik zou willen weten wat de druppel deeed overlopen, waar zijn zijn ouders in de fout gegaan, wie heeft hem gemanipuleerd,...
Denkt hij zelf dat hij ooit spijt zal hebben van zijn daden of denkt hij dat hij er voor eeuwig en altijd trots op zal zijn.
Ik heb zo veel vragen voor hem.

Met welk gedeelte ben je het niet eens Sport2000?

Ik zou er niet om rouwen mocht hij heel binnenkort ontdekken dat er kankercellen in zijn lichaam woekeren en uitgezaaid zijn naar al zijn vitale organen en hij daardoor een langzame, pijnlijke maar verder volkomen natuurlijke dood sterft.

Ik zal mijn handen nooit vuil maken aan zulke mensen, met het risico dat zij als martelaar zullen sterven in naam van Allah en dan eindigen met 13 maagden in walhalla. Krijg dan de K..... maar!

Het zou wel fijn zijn voor de geloofwaardigheid van het Nederlandse rechtssysteem als die jongen nu eens veroordeeld werd.

Terug
Naar boven