Fitness Seller

vijf minuten training

vulhiernaamin

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
60kg
Hallo mensen,

Ik ben een 15 jarige jongen, ik wil graag wat sterker worden.
Ik dacht eerst dat ik gewoon push ups en sit ups zou moeten gaan doen maar na wat te googelen kwam ik er achter dat dat slecht voor je is. (rug etc)

Ik zoek dus tips/schema's voor een vijf minuten training die ik 's ochtends en 's avonds kan doen.
Ik weet echt helemaal niks over bodybuilding dus alstublieft gebruik geen vak termen;)

alvast bedankt,
noobie

Laatst bewerkt:
5-minutenschema's bestaan niet dus try again. En niks mis met pushups/situps.

Hallo mensen,

Ik ben een 15 jarige jongen, ik wil graag wat meer zichtbare spieren hebben.
Ik dacht eerst dat ik gewoon push ups en sit ups zou moeten gaan doen maar na wat te googelen kwam ik er achter dat dat slecht voor je is. (rug etc)

Ik zoek dus tips/schema's voor een vijf minuten training die ik 's ochtends en 's avonds kan doen.
Ik weet echt helemaal niks over bodybuilding dus alstublieft gebruik geen vak termen;)

alvast bedankt,
noobie
owjeeh... gelijk kappen met trainen ;)

en 5 mins trainen per dag is echt niet genoeg...

probeer een uurtje om de dag om mee te beginnen :)

• Topic Starter Topic Starter
dus gwn stoppen dan want ik heb echt geen uur de tijd

push ups is niks mis mee, alle mogelijke variaties, tot handstand push ups toe
sit ups- crunches als je die niet wil doen kan je vervangen door planks en prone-brides
lees dit artikel eens voor meer vervangende buikspieroefeningen

en wat het belangrijkste is voor buikspieren... zware compounds, squat, deadlift, overvead press.... jaja ik weet het "vak"termen... zoek ze maar eens op ;)

Daarbij hebben mijn voorgangers gelijk.... 5 minuten trainingen heb je niet veel aan.

1 uur is ong 3% van 1 dag
je kan mij niet vertellen dat je geen 1 uur tijd heb

Weer een ik wil binnen 1 maand spieren zonder iets te doen topic... zucht.

Toen ik 15 was had ik 12 uur per dag de tijd...

Is dit de nieuwe generatie superdudes? 5 min per dag trainen
Are you ****ing kidding me

Is dit de nieuwe generatie superdudes? 5 min per dag trainen
Are you ****ing kidding me

+1
Ja breed worden met 5 min training per dag ;-)
Whahaha geweldig dit!
Beter doe je dan gewoon niets heeft net zo veel effect.
En ja hij is serieus volgens mij

Post om 1:21, heeft vcard geblokkeerd. Post zoiets dergelijks.

Strong troll

• Topic Starter Topic Starter
nou kennelijk is het belachelijk dat een 15 jarige naar school gaat en werkt en sport + huiswerk dus maar weinig tijd heeft.
En ik heb niet gezegd dat ik in een maand spieren wil zien. Ik wil gewoon rustig beginnen en als ik de discipline opbouw kan ik het vaker/langer gaan doen.
Ik zoek gewoon tips om simpele oefeningen te doen die niet lang duren.

Ik wist niet dat push ups wel gewoon konden zonder je rug te verpesten.

Dus dan maar een specifiekere vraag, Wat moet je doen bij sit ups als je je rug niet kapot wilt maken en al je buikspieren wilt oefenen?

Je maakt je rug niet kapot. Bullshit.

nou kennelijk is het belachelijk dat een 15 jarige naar school gaat en werkt en sport + huiswerk dus maar weinig tijd heeft.
En ik heb niet gezegd dat ik in een maand spieren wil zien. Ik wil gewoon rustig beginnen en als ik de discipline opbouw kan ik het vaker/langer gaan doen.

Dus dan maar een specifiekere vraag, Wat moet je doen bij sit ups als je je rug niet kapot wilt maken en al je buikspieren wilt oefenen?

of je doet sit ups en je doet ze goed.... zoek via you-tube
of je doet ze niet... zie linkje dat ik je eerder gegeven heb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

keuzes maken, daar draait t om in het leven,
http://www.youtube.com/watch?v=sdmhzYMnABA

wat voor sport doe je nog meer? wat voor werk doe je etc..!
3x per week gaan fitnesse a 30min/45min is in principe al meer als voldoende!
succes iig!

als je een magische oplossing vind om ofwel tijd bij te maken of in minder tijd meer op te bouwen hoor ik het graag. maar nu ga ik me wel afvragen hoe het zit met die rugproblemen bij sit ups, heb daar namelijk al eerder iets over gehoord:eyes:

als je een magische oplossing vind om ofwel tijd bij te maken of in minder tijd meer op te bouwen hoor ik het graag. maar nu ga ik me wel afvragen hoe het zit met die rugproblemen bij sit ups, heb daar namelijk al eerder iets over gehoord:eyes:

als je nooit je rug train en als een beachboy aleen je buikt traint dan krijg je vanzelf een rugklachten, maar dat is meenstal over een lange piriode, als je buik en rug gewoon alllebij train is er niks aan het handje je traint tog ook niet aleen je triceps omdat je biceps mischien een blessure zou kuinnen krijgen?

Terug
Naar boven