LeanInProgress
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
1 uurtje heb je wel
Stop met gamen of plan je tijd anders in. Je kan beginnen met 3 uur per week te trainen dus 3 dagen 1 uur. Ik ben 17 ik zit elke dag van half 9 tot half 5 op school en werk dan gelijk tot 8. Sportschool is tot 10 open dus heb precies 2 uur om naar huis te gaan en te gaan sporten. En dan heb ik nog genoeg tijd over om huiswerk te maken.
Je bent waarschijnlijk gewoon lui en je denk dat je gespierder gaat worden zonder moeite te doen. Waarom alleen push ups en sit ups? Waarom niet je hele lichaam trainen? Benen trainen is ook erg belangerijk. Benen trainen is meer gainen. =) Dus of ga ervoor of zoek een magisch schema. (Als je het gevonden heb post het dan wel)
Stop met gamen of plan je tijd anders in. Je kan beginnen met 3 uur per week te trainen dus 3 dagen 1 uur. Ik ben 17 ik zit elke dag van half 9 tot half 5 op school en werk dan gelijk tot 8. Sportschool is tot 10 open dus heb precies 2 uur om naar huis te gaan en te gaan sporten. En dan heb ik nog genoeg tijd over om huiswerk te maken. Je bent waarschijnlijk gewoon lui en je denk dat je gespierder gaat worden zonder moeite te doen. Waarom alleen push ups en sit ups? Waarom niet je hele lichaam trainen? Benen trainen is ook erg belangerijk. Benen trainen is meer gainen. =) Dus of ga ervoor of zoek een magisch schema. (Als je het gevonden heb post het dan wel)

) en dan in de avond het zelfde?