AndroidHealthClinic

Vind jij het moeliijk/makkelijk om in het leven...

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
...voor langere tijd tevreden te kunnen/willen zijn met wat je hebt? Of ben jij iemand dat als die z'n verlangens/doelen bereikt heeft alsnog op zoek moet/wil naar weer wat anders/groters/beters etc. Bedoel dit als algemene eigenschap, dus het kan qua trainen zijn, maar ook op liefdes gebied of kapitaal. (Een stukje eerlijkheid is denk ik wel gepast in dit topic.)

Qua sport en bezittingen ben ik eigenlijk nooit helemaal tevreden.
Op liefdes gebied is het niet zo dat ik zodra ik een vriendin heb ik naar meer verlang, dus daar ben ik sneller tevreden.
Hoe zit het eigenlijk met jou, Marky?

Qua BW zal ik nooit tevreden genoeg zijn, dingen die ik 'bereikt' heb wel(lees mooi huis + lief meisje + een leuk leven).

Ik ben nooit ergens tevreden mee... Vervelende eigenschap... Ik geniet pas achteraf als ik het verloren heb...

ben nooit tevreden, maar dat heeft te maken met een onrustig gevoel van binnen
dit geldt trouwens alleen voor bepaalde aspecten in het leven zoals werk, bb wordt er niet door beinvloed

Laatst bewerkt:
Nou jah wat is tevreden. ik heb niet behaald wat ik wou behalen nog. Maar of ik me daar k*t bij voel. Niet echt. Dus je zou kunnen zeggen dat ik best tevreden ben met alles. Iedere dag wat bijdragen om het wellicht wat beter te maken. Maar je moet jezelf ook niet gek maken. Je leeft maar 1 x dus hou het wel gezellig. Je moet gewoon geduld hebben en niet proberen dingen af te gaan dwingen en zo lang je maar plezier hebt in je leven dat is waar het om gaat.

Laatst bewerkt:
Zolang ik leef ben ik tevreden.

Ik leef in een staat van geluk & tevredenheid :). Ik ben tevreden met wat ik heb, en wat daar extra bij komt ben ik blij mee. lees anders ook eens: De Kracht van het Nu...

Ben zeker te vreden. Op alle vlakken eigenlijk wel (baan, kapitaal, liefde enz). Kwa bb zou ik aleen nog wel wat willen gainen, maar dat gaat helemaal goed komen. Gewoon doorgaan :)

...voor langere tijd tevreden te kunnen/willen zijn met wat je hebt? Of ben jij iemand dat als die z'n verlangens/doelen bereikt heeft alsnog op zoek moet/wil naar weer wat anders/groters/beters etc. Bedoel dit als algemene eigenschap, dus het kan qua trainen zijn, maar ook op liefdes gebied of kapitaal. (Een stukje eerlijkheid is denk ik wel gepast in dit topic.)

Nee. Het kan altijd beter namelijk. En als je snel tevreden zou zijn zou je ook niets meer presteren.

Natuurlijke drang om te presteren en te verbeteren. Beetje te perfectionistisch en te kritisch. Soms niet leuk... voor mezelf maar zeker voor anderen!

Atm ben ik echt uiterst tevreden. Ik zit nu echt super goed and I like the road I'm heading:)

Laatst bewerkt:
Nee, steeds als ik iets nieuws heb bereikt.
Wil ik weer iets anders waar ik voor ga.

Ik was vroeger altijd ontevreden en rusteloos in me kont, zoekende zeg maar...
Nadat ik een confrontatie met mezelf ben aan gegaan (het rouwen om mijn moeder, scheiding, het krijgen van een kindje, veel afvallen, minder naief zijn enz.) ben ik een stuk rustiger en happy met wat ik heb. Tuurlijk blijft er altijd iets om over te dromen zoals een nieuwe motor, nieuwe meubelen, de nieuwste kleding... maar dat is alleen materialistisch.

Nee absoluut niet moeilijk, is imo een kwestie van ontdekken wat je blij en gelukkig maakt maar vooral ook kunnen relativeren :)

Ik ben nooit ergens tevreden mee... Vervelende eigenschap... Ik geniet pas achteraf als ik het verloren heb...

Je weet pas echt wat je had, als je het al kwijt bent.:p

OT: Met sport wil ik wel altijd verder gaan, maar dat past ook wel een beetje bij deze sport.

Kapitaal niet, ben tevreden met wat ik heb.

Liefdesgebied heb ik vaak dat ik het zelf mooier maak dan het werkelijk is en daardoor teleurgesteld word omdat ik erachter kom dat het zo geweldig niet is.

Ik ben vaak te tevreden, vooral op het gebied van materie, relaties en sociale contacten. Op intellectueel vlak wint de luiheid en berusting het naar mijn smaak net iets te vaak van zucht naar kennis en geldingsdrang.

Eigenlijk ben ik een ontzettende luie en lakse hond die vooral wacht tot het succes zich komt aanwaaien met relatief schaarse momenten van pieken die dat proberen te doorbreken.

Terug
Naar boven