AndroidHealthClinic

Visolie capsules ipv vetten uit voeding genoeg?

donr

Novice
Waardering
0
Ik probeer een beetje droger te worden. Heb nu een dieet met rijst, beetje brood, beetje brinta, kip, koolvis, shakes, ei zonder geel. geen vet dus... maar dan 2 a 3 visolie tabletten per dag. Is dat genoeg qua vet of moet ik toch ook vet uit normale voeding gaan halen. Zo, ja, hoeveel % ongeveer? Ik haal nu zo'n 750 a 800 cal. uit koolhydraten en zo'n 1000 a 1050 uit eiwitten.

Gr.
DONRRRRR

Geen vetten...? Tuurlijk zijn die paar capsules niet genoeg man.
Om te cutten heb je juist vetten nodig.

Ga eerst maar eens lezen op 't forum hier. :stupid:

Zorg dat je altijd minstens 15 energie% vet binnenkrijgt. Wanneer je daaronder gaat zitten keldert je testosteron dramatisch.

Je krijgt wel vetten binnen uit de producten die je hier beschrijft. Maar gezonde vetten zijn in ieder geval een must ;) dus voeg wat pindakaas toe ofzo :)

• Topic Starter Topic Starter
Dacht dat pindakaas ongezond was.. 2 of 3 eigeel ook goed? Of 1 keer per dag blikje tonijn met olie? En is het echt 15% of minder aangezien ik al olie uit die tabletten haal?

Tnx voor de info.

Die capsules kun je wel meerekenen ;) Maar ik vind 15% nog aan de lage kant eigenlijk, 25% lijkt er meer op, de meesten cutten juist dmv koolhydraatrestrictie..

• Topic Starter Topic Starter
hmm zou te weinig vet ook te maken kunnen hebben met steeds te erg naar de klote zijn en amper 3 keer per week kunnen trainen? :) :o

kan heel goed ja ;) vet is een hele goede energie bron, 1 gram vet is 9 calorien. 1 gram koolhydraten is 4 calorien. Verder heb je vet gewoon nodig als bouwstof.

Terug
Naar boven