MuscleMeat

Visolie capsules

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Voor het eerst dat ik deze ga nemen. Maar ik vroeg me af waar jullie ze haalde?

Ik heb deze website gevonden:
http://www.vitavoordeel.nl/product_info.php?products_id=31&osCsid=4f799e94b514d7da07eb2d622787494d
Tot dusver het goedkoopste.

Wat is de aanbevolen hoeveelheid voor iemand die aan KT doet? Op de website staat geschreven: ''Twee capsules per dag, naar keus in één keer of verdeeld over de dag innemen. Overschrijd de aanbevolen dosering niet.''
Ik meen dat ik hier ergens langs heb zien komen dat 4 pillen per dag voldoende is en de rest weggegooid geld?

Body en fitshop, omega 3. Prijs was rond de 7 of 8 euro. Volgens mij is 1 tot 2 per dag al voldoende.

Bij Body en Fitshop : High Quality Omega 3 - 1000 mg van Now Foods

2 x 200 softgels voor €19,90. Kan niet goedkoper... :) (prijs vergelijking doe je op basis van de EPA en DHA waarde, en bij vitavoordeel is die lager per softgel)

3 softgels per dag is voldoende.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Action 90 caps voor €3.29 (1000 mg 18% EPA, 12% DHA), 2 á 3 per dag.

Ik zou zéér voorzichtig zijn met visolie capsules te kopen enkel en alleen op de prijs. In vis komen zware metalen en andere verontreinigingen voor die schadelijk voor de gezondheid zijn. Bij de duurdere merken wordt meestal een grondig reinigingsprocedé toegepast waardoor je weet dat de visolie zuiver is en er geen verontreinigingen in zitten. Bij een prijs van 90 capsules visolie voor e 3,29... dan weet je dat er iets niet klopt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

Bij de B&F shop zie ik nergens de DHA & EPA waardes staan?

Bij vitavoordeel is deze:
Analyse per capsule à 1000 mg visolie:
Gehalte omega-3 vetzuur EPA (eicosapentaeenzuur): 164 mg*
Gehalte omega-3 vetzuur DHA (docosahexaeenzuur): 110 mg*
Vitamine E: 3 mg (30% aanbevolen dagelijkse hoeveelheid)
* Gegarandeerde minimumwaarde

Kan hem dus niet vergelijken met de B&F.

slik zelf 4 caps Ultra Omega 3 van NOW (bodyenfitshop uiteraard).

komt neer op:
2000mg EPA
1000mg DHA

• Topic Starter Topic Starter

Ah, thx! Wist helemaal niet dat dat kon bij B&F :o
En als ik het zo vergelijk, nog betere waardes dan die van Vitavoordeel + goedkoper.

In Amerika is echt alles zooooveel goedkoper. Baal echt dat ik daar niet woon :P Deze bijvoorbeeld, 1000 capsules voor omgerekend 21 euro. Mja de verzendkosten zijn 25 euro. Overigens dan nog STEEDS goedkoper als je het vergelijkt met bijv. XXL

http://www.nutraplanet.com/product/nutraplanet/omega-3-1000-capsules.html

Idd, ik ben er ook jaloers op :D
Ach ja, bij B&F betaal ik voor 400 pillen (7 maanden voorraad) €20,-. Dat is ook bijna geen geld natuurlijk.

Terug
Naar boven