AndroidHealthClinic

Vista 32 of 64 bit?

Toch op vista over...
Waarom niet voor xp gekozen?

Yep maar alle X2's zijn 64 bit. Laat eens een screenshot zien van hoe Vista jouw processor rapporteert dan.

Ik zelf heb geen AMD, op de zaak hebben wij een paar Laptops met oa athlon en turion 64 x2. En daar geeft Vista echt aan dat het 32 bits is. Bij de systeem info

• Topic Starter Topic Starter
Toch op vista over...
Waarom niet voor xp gekozen?
Omdat ik vermoed dat Vista op stevige hardware wel goed zal draaien. Verder las ik toch veel positiefs over Vista 64bit. Ook wil ik het gewoon eens testen. Vista gaat op de macbook en XP blijft draaien op de desktop :)

Op stevige hardware draait Vista prima. Maar zou toch gaan voor de 32 bits versie. Ook al zal je met een laptop misschien minder problemen hebben met drivers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kzou toch voor de 32 bit versie gaan, zoals al gezegd 64 bit durft nogal wat problemen hebben met drivers en het snelheidsverschil is niet echt indrukwekkend te noemen.

@hudge, je hebt 64bit processor en 32 bit vista

Heb Vista op mijn laptop draaien en dat draait ook prima. Wel 2 Gb er in, met 1 Gb was het behelpen.

Omdat ik vermoed dat Vista op stevige hardware wel goed zal draaien. Verder las ik toch veel positiefs over Vista 64bit. Ook wil ik het gewoon eens testen. Vista gaat op de macbook en XP blijft draaien op de desktop :)

is een dual boot mischien geen ideetje voor je?

Dat klopt. Maar ga je het echt "aanschaffen" om het te testen?;) Verder ben ik het met de meerderheid eens. 64bit biedt weinig meer tov de 32bit versie.

Terug
Naar boven