XXL Nutrition

Stelling Vitamine goed voor spier groei?

Door vitaminen is je weerstand hoger en ben je minder vatbaar voor ziekten als je overal voldoende van binnenkrijgt. Krijg je niet de juiste en voldoende vitaminen binnen heb je kans om sneller ziek te worden en dat is ook enorm slecht voor je spiergroei.

Dus vitaminen zijn goed voor spiergroei.

en met vitamines bedoel je wat ?

groente en fruit ?
Een overdosis vitamine E of A
Of een gepaste dosis vitamine-C, B of D ?

Er gaat NIETS boven groente en fruit (en niet alleen qua vitamines), maar voor sommige doeleinden en omstandigheden kon dat nog wel eens niet genoeg zijn en kan supplementatie wellicht helpen. Een teveel aan vitamines is echter zwaar negatief in sommige gevallen (vitamine-A is bijvoorbeeld dodelijk bij extreme inname (als in een dieet van ijsbeerlever :)))

Of het veel verschil maakt voor spiergroei .. ik denk het niet, maar als een tekort aan vitamine in je voeding je zie maakt dan helpt dat zeker niet. Ik zie supplementatie dus meer als een verzekering dat ik niets te kort kom.

Je hebt sowiezo vitamines nodig, dus het zou logisch zijn dat je ze meer nodig zal hebben /beter kan gebruiken voor bben.

multivitaminen heb ik persoonlijk altijd, met wat kalk tabletten.

Ralf vitamine is altijd goed voor je. Er zijn talloze studies naar gedaan. Ik gerbuik het al jaren! Je moet ff deze site checken daar bestel kan je gratis vitamine,afslank, supplementen en nog veel meer bestellen succes!
[Link niet meer beschikbaar]

Hier ik heb ff de advertentie voor je kan je zien of er wat voor je bij zit.

Gratis voedingssupplementen? Dat kan toch niet? Dat bestaat toch niet?

Nou, u zult het eerst niet willen geloven, maar wij leveren het.
Wij zijn een internet drogist die zaken doet met allerlei fabrikanten.

Wij kopen grote partijen op tegen de prijs van de ingrediënten. En u mag daarvan profiteren. Geïnteresseerd? Klik op onderstaande LINK

Het mooie is dat u voor de levering niet thuis hoeft te zijn. Wij verpakken de supplementen in een kartonnen verpakking die zo door uw postbode bij u bezorgd worden. We rekenen alleen verpakkings- en verzendkosten dat is alles.

En niet eenmalig. Nee hoor, als het op is, bestelt u bij ons gewoon weer opnieuw en opnieuw weer gratis!!

[Link niet meer beschikbaar]
Een kleine greep uit ons assortiment:

AFSLANKEN
BESCHERMING
SUPPLEMENTEN
KRACHT
STOELGANG
VITAMINE
ENERGIE
EVENWICHT
FAMILIE
KIND
MAN
RUST
SOEPEL BEWEGEN
VEGETARIERS
VEROUDERING
VERTERING
VROUW
WEERSTAND
ZWANGER
STEVIGE BOTTEN

Door vitaminen is je weerstand hoger en ben je minder vatbaar voor ziekten als je overal voldoende van binnenkrijgt. Krijg je niet de juiste en voldoende vitaminen binnen heb je kans om sneller ziek te worden en dat is ook enorm slecht voor je spiergroei.

Dus vitaminen zijn goed voor spiergroei.
Aanvulling: Doordat je minder vaak ziek bent en doordat je lichaam meer stress kan verdragen kun je harder trainen en dus harder groeien en tevens beter herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Chille site nu word ik zeker ook de real arnold in 1 2 3 tellen;)

Nee echt bedankt man!!! staan veel goede producten op ik heb er meteen een paar besteld

Terug
Naar boven