Fitness Seller

vitaminepillen!!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties!:D

zit wel degelijk verschil in kwaliteit van multivits... zoek maar eens op mutivitaminen.. staat er vast nog wel ergens in..

tijdje terug een lang topic over geweest

Zink/Magnesium, Biergist, Vit C, MultiVit, Anti-Oxi, Visolie en Eiwit-splitters.

hey

Pro Lab Trainingpack

eger multi vit.

wrm zou je die moeten kopen als je goed eet ?

ik vreet weinig vis dus neem visolie caps.

pers elke dag wel sinaasappels dus lijkt mij dat ik geen vit c pillen hoef. vit e zit in eieren/pindakaas, eet ik ook veel zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Omega 3,6,9 Visolie (etos), Multivitamine (etos) en vitamine C (de Tuinen) En af en toe zink/magnesium.

komt aardig goed uit de test.

"sport" vitamine pillen is gewoon een commerciele truuc om je 3x zo veel te laten betalen.

Ik heb zowel Multivit en Multivit & Mineralen voor Sporters en in de ''voor sporters'' zitten meer stoffen en van Vitamine B1, B2, B6, B12, C en E van allen ongeveer 3x zoveel. Aldus de verpakking.

multivitaminen van vitatotaal bij de aldi
goed en niet duur:o

vitaminen van NOW foods

Nu tijdens de cut multivitamine tabs en visolie capsules :rolleyes:

Ik heb ook multivits van XXL besteld... ben benieuwd of ik er nog wat van merk.

Ik merk nooit iets van multi's, het is ook niet echt een supplement waar je iets van voelt maar de meeste multi's beloven meer energie ed
Of het echt ze'n geld waard is...heb er men twijfels over.

Visolie (omega-3) daarintegen is wel wetenschappelijk onderzocht en werkt wel degelijk, maar verwacht ook hier geen wonderen.

Terug
Naar boven