Fitness Seller

Vitaminesupplementen

vbrianv

Dutch Bodybuilder
Waardering
60
Omdat ik allergisch ben voor veel soorten fruit, ben ik bang dat ik niet makkelijk aan voldoende vitamines kom. Hiervoor zou ik supplementen willen nemen, maar twijfel erover wat ik het beste kan nemen. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, en zag dat Animal Pak vaak wordt aangeraden, en Multivit van XXL. Nu vraag ik mij af of het niet beter is om bijvoorbeeld een potje C1000, D3 en B100 complex van XXL te kopen, aangezien ik al vaker heb gehoord dat bij het gebruik van een multi lang niet alle vitamines goed worden opgenomen. Ook als ik kijk naar de prijs, snap ik niet hoe een multivit zo goedkoop kan zijn in vergelijking met losse potjes van bepaalde vitamines?

Ik haal gewoon kruidvat 2.49 tweede halve prijs.
Prima spul volgens mijn bloedwaarden.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik zoiets voor zo'n prijs voorbij zie komen krijg ik er altijd zo'n body&fit gevoel bij.

Tja, dat kan. Maar zolang me bloed goed is...

Animal pak is wat extremer en het zijn veelte ruwe en grote pillen. Ik had er flink last van in het begin maar het wendt wel. Overgins gebruik ik Multi men van b&f ;)

Het naar binnen werken is geen probleem. Meer de prijs. Is die animal pak dan zoveel beter dan bijv multivit van xxl?

Het naar binnen werken is geen probleem. Meer de prijs. Is die animal pak dan zoveel beter dan bijv multivit van xxl?

Dan moet je even naar de ingredienten en hoeveelheden kijken. Beter durf ik niet zeggen, ik ben Animal Pak nu gewoon en hou het daar bij :o

Inb4 Ilyasse met powersupplements Natural Multi

Denk dat ik toch maar voor Animal pak ga dan. Nemen jullie zoals aanbevolen 2 zakjes? Dat betekent dus 22 servings maar. En nog iets waar je ze het goedkoopst kan halen?

Animal pak is wat extremer en het zijn veelte ruwe en grote pillen. Ik had er flink last van in het begin maar het wendt wel. Overgins gebruik ik Multi men van b&f ;)

Ik hoop dat je van de multimen een dubbele dosering neemt? Zal wss ook wel weer de helft in zitten dan er op jet label staat

Animal Pak ja, 1 zakje per dag. Met name voor de garantie van de kwaliteit. Beter een paar euro meer voor gegarandeerde kwaliteit dan B&F troep.

Overigens, het wendt wel qua pillengrootte en hoeveelheid. Laatst geprobeerd ze allemaal in 1 keer te nemen, en dat ging ook! :D

30 euro voor een maand en een paar dagen. De t*fus

Animal Pak ja, 1 zakje per dag. Met name voor de garantie van de kwaliteit. Beter een paar euro meer voor gegarandeerde kwaliteit dan B&F troep.

Overigens, het wendt wel qua pillengrootte en hoeveelheid. Laatst geprobeerd ze allemaal in 1 keer te nemen, en dat ging ook! :D

Animal Pak is topper,zou alleen niet meer nemen dan de voor geschreven dosering er zijn namelijk ook mensen die denken dat ze 2 keer de dosering nodig hebben:rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

Ga dan beter voor Orange Triad, ietsje duurder dan animal pak, maar gaat ook 3x zo lang mee ;)
2-3 pillen per dag is voldoende.

Terug
Naar boven