- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat Eric toch , hij is vooral gefocust op racisme ipv discriminatie......
Je doet alsof ik het verschil niet kan zien tussen racisme en discriminatie. Zoals te verwachten was, heb je niet begrepen waar het hier precies over gaat. Dat krijg je als je gaat reageren op situaties die je vanuit buitenland onmogelijk naar behoren kan inschatten. Het probleem is dat wat jij verstaat onder discriminatie, in België op een heel andere manier omschreven wordt dan in Nederland.[Link niet meer beschikbaar]
Nu maar wachten tot iemand roept dat er ook positieve discriminatie bestaat en je daarom andere vormen van discriminatie ook moet toestaan. Dacht dat de tijden van 'slegs vir blanke' of 'Juden verboten' toch wel voorbij waren. Hoe kan je nou discriminatie verdedigen? Of moeten we echt in hokjes gaan denken en alle volkeren zoveel mogelijk afbakenen? Klinkt volgens mij behoorlijk xenofobisch, maar als linkse hond kan ik het natuurlijk mis hebben.
Ik vraag me wel eens af waar we toch allemaal mee bezig met ze allen.
Als je het in het groot kan bekijken,..dus in buitenaards leven gelooft, wat trouwens 68%van de Nederlandse bevolking doet volgens de Telegraaf, dan zie je dat de mens 1 ras is.
Buiten vele andere buitenaardse rassen.
Het is verzot voor woorden dat we er uberhaupt over praten..
Dat zegt veel over hoe we zijn.
En voor mij begrijpelijk dat we vast zitten op aarde...
) 

Laat ik het zo stellen: je zal het VB tegenwoordig (vroeger was dat anders) zelden betrappen op duidelijke discriminatie of racisme. Op hun site en bij bijeenkomsten zullen ze natuurlijk wel zeer kritisch zijn tegenover allochtonen en moslims, net zoals een Wilders dat is.Ik begrijp het niet terwijl het Vlaams Behang zelf gelijk begint te kwelen over onderscheid op basis van afkomst een taal? Het zal dan wel, maar dat hele stuk is toch aardig doorspekt met uitingen die alleen maar duiden op een eng soort van nationalisme waarbij zeer weinig ruimte is voor buitenstaanders.
-In het bijzonder acht het Vlaams Belang het verbod op discriminatie op basis van taal en nationaliteit en de bestraffing van het aanzetten tot discriminatie op basis van deze kenmerken bijzonder schadelijk
- Legitieme stellingnamen als het voorbehouden van de sociale huisvesting voor Belgen, de niet-toelating van vreemdelingen tot het openbaar ambt, enz. worden door dit decreet strafbaar gesteld
- en criminaliseert elk pleidooi voor bescherming eigen taal en cultuur
Vraag ik me toch wie het nou echt niet wil begrijpen waar het VB op doelt.
Wat heeft dat nog met vrijheid van meningsuiting te maken dan?
Maar goed, klaarblijkelijk moeten we gewoon terug naar een situatie waar alleen pure volkeren langs elkaar heen leven en waar die volkeren zo weinig mogelijk met elkaar te maken hebben. Want zelfs handel is een vorm van inmening van andere culturen en kan de oorspronkelijke cultuur verzwakken. Ik gooi gelijk mijn aardappelen, peper, koffie, tulpen etc weg.
Wat hebben verregaande restrictieve maatregelen voor allochtonen trouwens te maken met de waarheid? Of is iedere allochtoon gewoon een potentiele crimineel en moet die daarom worden buitengesloten? Eigen volk eerst politiek is toch geen vrijheid van meningsuiting, dat is gewoon xenofobie.
Discriminatie moet ook kunnen op huidskleur, het gebeurd met heel veel dingen dus waarom niet op huidskleur.
Mij mogen ze uitschelden voor kaaskop of vieze blanke, ik moet er alleen om lachen.
Want als we "één" waren/hadden geweest dan woonde we nu ook op de maan ( of niburu/jupiter , gezien je naam)
onzin natuurlijk ,... zeker is de mens 1 soort ,... maar wel verdeeld in verschillende rassen. Evenals bij honden,... je het een hond en bepaalde rassen in die soort.
Mensen negatief beoordelen op ras is natuurlijk niet de bedoeling ,... maar verschil is er zeker![]()
Omdat jij erboven staat en er om kan lachen, dan moet het maar kunnen.
Er zijn er genoeg die er niet om kunnen lachen,...
vervolgens moet je wel met jezelf in het reine komen.........anders bij de pastoor of domino![]()
N00b alert!Ik vraag me wel eens af waar we toch allemaal mee bezig met ze allen.
Als je het in het groot kan bekijken,..dus in buitenaards leven gelooft, wat trouwens 68%van de Nederlandse bevolking doet volgens de Telegraaf, dan zie je dat de mens 1 ras is.
Buiten vele andere buitenaardse rassen.
Het is verzot voor woorden dat we er uberhaupt over praten..
Dat zegt veel over hoe we zijn.
En voor mij begrijpelijk dat we vast zitten op aarde...

N00b alert!
Sinds wanneer spreek je als alomvattende term over mensen als een ras, volgens mij is de mens nog steeds biologisch een soort onderverdeeld in rassen.![]()

[Link niet meer beschikbaar]
Nu maar wachten tot iemand roept dat er ook positieve discriminatie bestaat en je daarom andere vormen van discriminatie ook moet toestaan. Dacht dat de tijden van 'slegs vir blanke' of 'Juden verboten' toch wel voorbij waren. Hoe kan je nou discriminatie verdedigen? Of moeten we echt in hokjes gaan denken en alle volkeren zoveel mogelijk afbakenen? Klinkt volgens mij behoorlijk xenofobisch, maar als linkse hond kan ik het natuurlijk mis hebben.