AndroidHealthClinic

vlaams belang laat zen ware gelaat zien!

Ex vlaams belang voorzitter Frank van hecke zit in de hoek waar de klappen vallen.Een dag nadat zen parlementaire onschendbaarheid werd opgegeven (wegens het onterecht beschuldigen van allochtonen jongeren van grafschennis)pakt het weekblad Knack uit met een aantal mails waaruit moet blijken dat van Hecke er een liefdeaffaire had met partygenote marie rose morel.Morel ondertekende een bepaalde mail zelfs met 88 (meer dan ooit).88 zou in extreem rechte kringen staan voor(heil hitler)bron vrt teletekst vorige week
En jij gelooft echt dat die mails echt zijn? :roflol:

Geen VB'r hier maar het is overduidelijk dat de mails vervalst waren om het VB schade toe te brengen vanuit linkse hoek. Misschien hadden die twee iets, so what? Dat zijn jouw zaken niet, noch de mijne.

Geen VB'r hier maar het is overduidelijk dat de mails vervalst waren om het VB schade toe te brengen vanuit linkse hoek. Misschien hadden die twee iets, so what? Dat zijn jouw zaken niet, noch de mijne.

Mh, hoewel ik een vlaams belang stemmer ben wil ik dit toch even tegenspreken. Het is erg hypocriet van hem om dat altijd de waardes van het gezin zo hoog te plaatsen. Als hij hier over liegt kan het ook over andere dingen.

Mh, hoewel ik een vlaams belang stemmer ben wil ik dit toch even tegenspreken. Het is erg hypocriet van hem om dat altijd de waardes van het gezin zo hoog te plaatsen. Als hij hier over liegt kan het ook over andere dingen.
En is het bewezen dat hij loog? Trouwens waarom verwacht men altijd dat VB'rs perfect zijn? Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...

En is het bewezen dat hij loog? Trouwens waarom verwacht men altijd dat VB'rs perfect zijn? Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...

Het is inderdaad niet bewezen, maar dit hele topic gaat van de veronderstelling uit. Je moet inderdaad niet perfect zijn, maar wel staan voor de dingen die je verkondigd. Het zou in elk geval erg erg dom zijn, daarom dat het waarschijnlijk niet helemaal waar is.

+1

vergeet ook niet dat men hier met politiekers te maken heeft, kan je mij 1 politieker aanduiden die altijd de volledige waarheid spreekt, en geen enkele verborgen agenda heeft .....
Zelfs een gewone mens is niet zo .....

Het is inderdaad niet bewezen, maar dit hele topic gaat van de veronderstelling uit. Je moet inderdaad niet perfect zijn, maar wel staan voor de dingen die je verkondigd. Het zou in elk geval erg erg dom zijn, daarom dat het waarschijnlijk niet helemaal waar is.

Tjonge zijn we het ook eens eens.

Dat zijn die mails wel. In die mails stonden ook zaken die de machtstrijd tussen de verschillende clans binnen het Vlaams Belang blootlegden. De kiezer heeft het recht hiervan op de hoogte te zijn omdat dit ernstige consecuenties kan hebben voor het functionneren van die partij. Het is de taak van de journalistiek om deze zaken bloot te leggen, zeker wanneer het het Vlaams Belang betreft. Dit omdat deze partij ten allen tijde zich in de media profileert als 1 monolytisch blok.

Dat de amoureuze affaire tussen Morel en Vanhecke hiermee aan het licht gekomen is is mooi meegenomen voor de roddelpers. Laten we niet vergeten dat mevrouw Morel ook niet vies is van een potje stoken. Het was Morel die als eerste naar de pers stapte om de vuile was over haar ex-man buiten te hangen. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik begin te geloven dat er niet eens zoveel vervalst is aan die mails.

Jij kan zeggen wat je wil, net zoals het nieuwe roddelblad Knack (ooit een kwaliteitsmagazine), maar dat maakt het nog geen waarheid.

Hetzelfde kan tegen u gezegd worden BigT. Jij gelooft dat ze vervalst zijn door 'linksen' (terwijl willem9 beweert dat knack eerder centrum gericht is), terwijl je daarvoor ook niks hebt om op te staan.

Uiteindelijk wordt de aandacht afgehouden van andere vuile dingetjes van de andere partijen ..... bv van vlaams progressieven e.d. ....

En wat hebben die deugnieten gedaan ?

Hetzelfde kan tegen u gezegd worden BigT. Jij gelooft dat ze vervalst zijn door 'linksen' (terwijl willem9 beweert dat knack eerder centrum gericht is), terwijl je daarvoor ook niks hebt om op te staan.
Omdat er dingen in staan die deze personen nooit zouden zeggen + het is een anonieme bron. Verder ontkennen ze het ook. Nough' said. Gewoon een naaistreek om het VB nog maar eens buiten de stembus om de grond in te boren. Waar afgunst al niet toe kan leiden. Mijn mening is dat vuile politiek maar eens moet ophouden, vandaar deze reactie.

Omdat er dingen in staan die deze personen nooit zouden zeggen + het is een anonieme bron. Verder ontkennen ze het ook. Nough' said. Gewoon een naaistreek om het VB nog maar eens buiten de stembus om de grond in te boren. Waar afgunst al niet toe kan leiden. Mijn mening is dat vuile politiek maar eens moet ophouden, vandaar deze reactie.
fascisme mag toch met alle mogelijke middelen bestreden worden?

Dan raakt de wereld toch erg leeg gezien 90% van de bevolking op zijn minst fascistische gedachten er op nahoudt.

Misschien 90% van jouw kringen.
Persoonlijk ken ik er geen en vind deze statement eigenlijk moeilijk te geloven. Heb je hier een bron van?

Cirkel's bronnen komen vaak van fascisten/nazi's zelf.

Die 88 moet wel vervalst zijn, kan me niet voorstellen dat zo'n "geleerde" volwassen mensen zouden tekenen met sieg heil, dit zou wel van enorme kinderachtigheid en labieliteit betuigen.

Jij kan zeggen wat je wil, net zoals het nieuwe roddelblad Knack (ooit een kwaliteitsmagazine), maar dat maakt het nog geen waarheid.

Hierover zal een rechtzaak uitspraak doen. Als het waar is is er geen enkel probleem voor Knack. Mss heb ik gelijk, mss heb jij gelijk. In het begin was ik ook meer geneigd om je standpunt te delen, maar het punt is dat ik Vanhecke en Morel compleet ongeloofwaardig vind overkomen in hun verdediging. Hoe langer hoe meer zie ik ze beiden in staat om dergelijk kinderlijke mails te sturen. Niet dat het me boeit verder, maar het is wel leuke soap :D

Terug
Naar boven