Die mensen waarderen de gedichten van cirkel tenminste wel! :d
:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mensen waarderen de gedichten van cirkel tenminste wel! :d
En jij gelooft echt dat die mails echt zijn?Ex vlaams belang voorzitter Frank van hecke zit in de hoek waar de klappen vallen.Een dag nadat zen parlementaire onschendbaarheid werd opgegeven (wegens het onterecht beschuldigen van allochtonen jongeren van grafschennis)pakt het weekblad Knack uit met een aantal mails waaruit moet blijken dat van Hecke er een liefdeaffaire had met partygenote marie rose morel.Morel ondertekende een bepaalde mail zelfs met 88 (meer dan ooit).88 zou in extreem rechte kringen staan voor(heil hitler)bron vrt teletekst vorige week

En jij gelooft echt dat die mails echt zijn?
Geen VB'r hier maar het is overduidelijk dat de mails vervalst waren om het VB schade toe te brengen vanuit linkse hoek. Misschien hadden die twee iets, so what? Dat zijn jouw zaken niet, noch de mijne.
En is het bewezen dat hij loog? Trouwens waarom verwacht men altijd dat VB'rs perfect zijn? Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...Mh, hoewel ik een vlaams belang stemmer ben wil ik dit toch even tegenspreken. Het is erg hypocriet van hem om dat altijd de waardes van het gezin zo hoog te plaatsen. Als hij hier over liegt kan het ook over andere dingen.
En is het bewezen dat hij loog? Trouwens waarom verwacht men altijd dat VB'rs perfect zijn? Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...
En is het bewezen dat hij loog? Trouwens waarom verwacht men altijd dat VB'rs perfect zijn? Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...
Het is inderdaad niet bewezen, maar dit hele topic gaat van de veronderstelling uit. Je moet inderdaad niet perfect zijn, maar wel staan voor de dingen die je verkondigd. Het zou in elk geval erg erg dom zijn, daarom dat het waarschijnlijk niet helemaal waar is.
En jij gelooft echt dat die mails echt zijn?
Geen VB'r hier maar het is overduidelijk dat de mails vervalst waren om het VB schade toe te brengen vanuit linkse hoek. Misschien hadden die twee iets, so what? Dat zijn jouw zaken niet, noch de mijne.
Omdat er dingen in staan die deze personen nooit zouden zeggen + het is een anonieme bron. Verder ontkennen ze het ook. Nough' said. Gewoon een naaistreek om het VB nog maar eens buiten de stembus om de grond in te boren. Waar afgunst al niet toe kan leiden. Mijn mening is dat vuile politiek maar eens moet ophouden, vandaar deze reactie.Hetzelfde kan tegen u gezegd worden BigT. Jij gelooft dat ze vervalst zijn door 'linksen' (terwijl willem9 beweert dat knack eerder centrum gericht is), terwijl je daarvoor ook niks hebt om op te staan.
fascisme mag toch met alle mogelijke middelen bestreden worden?Omdat er dingen in staan die deze personen nooit zouden zeggen + het is een anonieme bron. Verder ontkennen ze het ook. Nough' said. Gewoon een naaistreek om het VB nog maar eens buiten de stembus om de grond in te boren. Waar afgunst al niet toe kan leiden. Mijn mening is dat vuile politiek maar eens moet ophouden, vandaar deze reactie.
Nee, ik zal hier de hele dag hangen net als jij de copy & paster uit te hangen.Aaah Cirkel heeft wat tijd gespendeerd met zijn sociale kring bestaande uit "dokters, chirurgen en advocaten".

Dan raakt de wereld toch erg leeg gezien 90% van de bevolking op zijn minst fascistische gedachten er op nahoudt.fascisme mag toch met alle mogelijke middelen bestreden worden?
fascisme mag toch met alle mogelijke middelen bestreden worden?
Dan raakt de wereld toch erg leeg gezien 90% van de bevolking op zijn minst fascistische gedachten er op nahoudt.
Jij kan zeggen wat je wil, net zoals het nieuwe roddelblad Knack (ooit een kwaliteitsmagazine), maar dat maakt het nog geen waarheid.