AndroidHealthClinic

vlaams belang laat zen ware gelaat zien!

Nee, ik zal hier de hele dag hangen net als jij de copy & paster uit te hangen.:rolleyes:

Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit copy/paste materiaal heb gepost als verpakt in een eigen formulering maar wellicht dat ik het gewoon moet zien als een soort van compliment :)

En wat betreft dat 'hele dag hangen'..ja ach, de dingen die ik doe in mijn leven zijn van dien aard dat er meestal wel een pc in de buurt is waar ik dan al was het alleen maar als een soort van rustpauzes in de bezigheden die ik op dat moment heb dat ik even op de sites kijk die mij interesseren. Zoals nu bijvoorbeeld.

Misschien 90% van jouw kringen.
Persoonlijk ken ik er geen en vind deze statement eigenlijk moeilijk te geloven. Heb je hier een bron van?
Kijk al eens naar dit forum hoeveel mensen anderen hun mening omtrend zaken niet gunnen. Het opdringen van je eigen mening en verbieden of cencureren van andere meningen valt onder het facsisme.
Cirkel komt ook even olie op het vuur gooien.
"Ja mannekes, die 88 is van ietsken anders" hahaha, als je niets te melden hebt kubus, blijf dan gewoon weg.

Het is al langer bekend dat Vanhecke en zijn makkers niet 100% te vertrouwen zijn. Het is oog om oog, tand om tand bij die jongens. Ze lopen elkaar constant onder de voeten. Gezien de historie van de partij zijn er genoeg leden die uit de partij gezet werden wiens schandalen dan ook nog aan het licht kwamen. En dan nog maar te denken dat ze hun miljoen kiezers met diezelfde slappe praat om de tuin leiden. De partij is één chaos.
Ow heb ik je droom uit elkaar laten spatten dat de media mensen iets o de mouw wil spelden.... sneu figuur dat je bent.

Cirkel komt ook even olie op het vuur gooien.
"Ja mannekes, die 88 is van ietsken anders" hahaha, als je niets te melden hebt kubus, blijf dan gewoon weg.

Het is al langer bekend dat Vanhecke en zijn makkers niet 100% te vertrouwen zijn. Het is oog om oog, tand om tand bij die jongens. Ze lopen elkaar constant onder de voeten. Gezien de historie van de partij zijn er genoeg leden die uit de partij gezet werden wiens schandalen dan ook nog aan het licht kwamen. En dan nog maar te denken dat ze hun miljoen kiezers met diezelfde slappe praat om de tuin leiden. De partij is één chaos.

en waar is het verschil met de andere politieke partijen? ???

Inderdaad, en bij de andere partijen is het 10x erger. SPA, VLD, CD&V, allemaal in hetzelfde bedje ziek. Frauderen, liegen en bedriegen, dat is Belgische politiek.

:roflol: Je zou er maar wonen.

Niet dat het in Nederland nou veel beter is :rolleyes:
Maar het heeft geen nut om je er druk om te maken.

Inderdaad, en bij de andere partijen is het 10x erger. SPA, VLD, CD&V, allemaal in hetzelfde bedje ziek. Frauderen, liegen en bedriegen, dat is Belgische politiek.
Niet dat het zo erg is, Maar ik vertrouw ze niet meer zo.
Dan vragen ze zich af waarom sommige partijen zoveel stemmen halen. Wat bezielt die stemmers toch?
Terwijl ze beter es zouden denken wat doen we allemaal slecht.

Liegen en bedriegen, dat doen ze wel allemaal. Geen enkel partij is heilig, nva ook niet. Frauderen ? Dat heb ik gemist???

Dat zijn die mails wel. In die mails stonden ook zaken die de machtstrijd tussen de verschillende clans binnen het Vlaams Belang blootlegden. De kiezer heeft het recht hiervan op de hoogte te zijn omdat dit ernstige consecuenties kan hebben voor het functionneren van die partij. Het is de taak van de journalistiek om deze zaken bloot te leggen, zeker wanneer het het Vlaams Belang betreft. Dit omdat deze partij ten allen tijde zich in de media profileert als 1 monolytisch blok.

Dat de amoureuze affaire tussen Morel en Vanhecke hiermee aan het licht gekomen is is mooi meegenomen voor de roddelpers. Laten we niet vergeten dat mevrouw Morel ook niet vies is van een potje stoken. Het was Morel die als eerste naar de pers stapte om de vuile was over haar ex-man buiten te hangen. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik begin te geloven dat er niet eens zoveel vervalst is aan die mails.

Omdat er dingen in staan die deze personen nooit zouden zeggen + het is een anonieme bron. Verder ontkennen ze het ook. Nough' said. Gewoon een naaistreek om het VB nog maar eens buiten de stembus om de grond in te boren. Waar afgunst al niet toe kan leiden. Mijn mening is dat vuile politiek maar eens moet ophouden, vandaar deze reactie.

Morel en Vanhecke zeggen ook dat het merendeel van wat in die mail staat correct is en dat er gewoon enkele vervalsingen aan zijn toegevoegd. Ik geloof persoonlijk ook niet dat Morel haar mail gaat beëindigen met "88 meer dan ooit".

simpel: je geeft streevers, carrière/postjes jagers macht
breng dus als resultaat:.
Fraude, beliegen en bedriegen

Laatst bewerkt:
Stop maar eens met stemmen dan en onderneem daadwerkelijk IETS om verandering teweg te brengen.

Stemmen is voor de zwakken op de wijze waarop het nu gebeurd. Democraten dictatuur, politiek incorrecten worden verboden en opgejaagd, opgesloten en uitgemoord.

Het is een schande te zien hoe onze cultuur naar de klote is geholpen. Herinner helden eens als Radboud welke tot hun dood vochten voor waar ze in geloofden. Het oude heidendom was de enige democratie die ooit gewerkt heeft. Kleine stammen die onderling samenwerkten. Kortom ik hoop op de dag dat de halve wereldbevolking ten einde komt.

En voor de malloten die geweld afzweren omdat hun Nederland dan "beschaafder" lijkt. Als de Geuzen de wapens niet opgepakt hadden zaten jullie nu stuk voor stuk in de kerk te bidden tot de God der Christenen.

Stop maar eens met stemmen dan en onderneem daadwerkelijk IETS om verandering teweg te brengen.

Stemmen is voor de zwakken op de wijze waarop het nu gebeurd. Democraten dictatuur, politiek incorrecten worden verboden en opgejaagd, opgesloten en uitgemoord.
Het is een schande te zien hoe onze cultuur naar de klote is geholpen. Herinner helden eens als Radboud welke tot hun dood vochten voor waar ze in geloofden. Het oude heidendom was de enige democratie die ooit gewerkt heeft. Kleine stammen die onderling samenwerkten. Kortom ik hoop op de dag dat de halve wereldbevolking ten einde komt.

En voor de malloten die geweld afzweren omdat hun Nederland dan "beschaafder" lijkt. Als de Geuzen de wapens niet opgepakt hadden zaten jullie nu stuk voor stuk in de kerk te bidden tot de God der Christenen.

:roflol: Eigenlijk is heel je post om te lachen, maar dit slaat echt alles.

man, niemand voelt zich hiervoor geroepen enkel een malloot die gefrustreerd is geraakt.. Als ze ons nog meer (en duidelijker) gaan bezeiken en bestelen dan krijg je automatisch weerstand eerst her en der en dan op steeds groter schaal.. 60 jaar geleden was er ook gewapend weerstand/verzet toen de fascisten hier aan het bewind waren.

:roflol:
Het blijft gewoon een komedie.

En jij gelooft echt dat die mails echt zijn? :roflol:

Geen VB'r hier maar het is overduidelijk dat de mails vervalst waren om het VB schade toe te brengen vanuit linkse hoek. Misschien hadden die twee iets, so what? Dat zijn jouw zaken niet, noch de mijne.

Jij weet natuurlijk uit betrouwbare bron dat die mails niet echt zijn.. want denken dat ze echt zijn is behoorlijk dom.. geloven dat ze bij voorbaat vervalst zijn door 'de linkse hoek' getuigd natuurlijk van de ware intelligentie... :rolleyes:

verder zal dit hele bericht aan mijn spreekwoordelijke reet roesten maar de gedachtengang van sommigen is ronduit hylarisch hier op dbb.com..

Mijn vader zegt altijd.. er is geen ergere vorm van blindheid dan degene die niet wilt zien...

Haha, Hitler heeft gesproken.

Stemmen is ook daadwerkelijk iets doen. Overigens zou het stoppen met stemmen een redelijke chaos teweegbrengen. Typisch gedrag voor mensen die zich buiten de maatschappij geplaatst voelen imo. Wellicht is een cursus communicatie wat voor je?

Geef het goede voorbeeld en doe dan ook daadwerkelijk IETS. Remember: een beter milieu begint bij jezelf!

For your information: dat hebben zeer velen tot ver in de twintigste eeuw nog onder sterke sociale druk gedaan. En het zijn niet de Geuzen die dat hebben veranderd.

Kijk al eens naar dit forum hoeveel mensen anderen hun mening omtrend zaken niet gunnen. Het opdringen van je eigen mening en verbieden of cencureren van andere meningen valt onder het facsisme.

Pathetic. Er wordt hier nauwelijks wat gecensureerd. Vind ik een van de toffe dingen van DBB. Dat je andere meningen en feiten te lezen krijgt in threads is heel wat anders dan opdringen of censureren. Belachelijke en verachtelijke ideologieën verdienen rancune, cynisme en keiharde afstraffing, wat mij betreft. Dat zit niet met name verscholen in harde taal, maar in harde argumenten.

Ow heb ik je droom uit elkaar laten spatten dat de media mensen iets o de mouw wil spelden.... sneu figuur dat je bent.

En jij maar denken dat de media de enige bron is die je wat op de mouw kan spelden. En wat versta je onder de media? (de Quest? Nature? Waren de goden kosmonauten?) Op basis waarvan geloof je bijv. dat de evolutietheorie niet klopt?

Cirkel, je vecht tegen de molenwieken. Doe jezelf een plezier en houd er eens mee op...

Jij weet natuurlijk uit betrouwbare bron dat die mails niet echt zijn.. want denken dat ze echt zijn is behoorlijk dom.. geloven dat ze bij voorbaat vervalst zijn door 'de linkse hoek' getuigd natuurlijk van de ware intelligentie... :rolleyes:

verder zal dit hele bericht aan mijn spreekwoordelijke reet roesten maar de gedachtengang van sommigen is ronduit hylarisch hier op dbb.com..

Mijn vader zegt altijd.. er is geen ergere vorm van blindheid dan degene die niet wilt zien...
Heb ik al uitgelegd in dit topic, maar wat baten kaars en bril als de uil...
:rolleyes:

Liegen en bedriegen, dat doen ze wel allemaal. Geen enkel partij is heilig, nva ook niet. Frauderen ? Dat heb ik gemist???
NVA is tot op heden wel vrij van liegen en bedriegen. Het enige wat je ze kan 'verwijten' is het woord houden.

Wat bedoel je met frauderen gemist? Man je kan er niet naast kijken.

Terug
Naar boven