Fitness Seller

Vlaams belanger is bang na 1 dagje cel

Hahaha, de ironie dat een VB'er klaagt dat gevangenen niet te luxe genoeg zijn. Wat een grap :roflol:

juist zelfde als al dat gezeik hier van onwetende members die vinden dat de straffen te laag zijn en er te veel luxe in de gevangenis is :roflol: als je er nooit hebt gezeten kan je idd een oordeel vellen ja

Hahaha, de ironie dat een VB'er klaagt dat gevangenen niet te luxe genoeg zijn. Wat een grap :roflol:
VB pleit al jaren voor nieuwe gevangenissen. Je praat dus poep. Het gaat niet over luxe, maar over menswaardige omstandigheden...

Heb het eerder al eens vermeld in een topic.
zeg man, dit is ook niks om fier op te zijn.. ik hoop voor ons allen dat je je leven een andere wending hebt gegeven! :eek:
Tegenwoordig lach ik met de politie en raak alleen nog betrokeen in vechtpartijen met "linksen" of mensen die denken dat vrouwen minder zijn dan hun.
juist zelfde als al dat gezeik hier van onwetende members die vinden dat de straffen te laag zijn en er te veel luxe in de gevangenis is :roflol: als je er nooit hebt gezeten kan je idd een oordeel vellen ja
Straffen zijn niet hoog genoeg maar er mag ook wel eens wat aan het systeem gebeuren want het gevangeniswezen zou mensen een nieuwe kans moeten bieden tot opleidingen etc. en dat schort er toch nog behoorlijk aan.

Nieuwe gevangenissen =/= mensonwaardige toestanden. VB wilt meer gevangenissen zodat de criminelen langer inzitten en geen enkelbandje krijgen zoals onze bart debie krijgt. Haha, hij zou best een rolmodel vertonen en gewoon 4 jaar inzitten...dat hij tenminste nog achter staat voor zijn ideeën.

VB klaagt ook al jaren over de zogenaamde luxe in belgische gevangenissen (ze kijken tv, spelen pool, blablabla), dus het is grappig dat een vb'er klaagt dat het 'te hard' is daarbinnen.

Bart Debie is, zoals roxxe correct weergeeft, een p*ssy. Een mietje. Een huilebalk. Een grap :)

Die mensonwaardige omstandigheden zijn een direct gevolg van verouderde gevangenissen, een tekort aan cellen en slecht onderhoud.

Nieuwe gevangenissen zijn niet noodzakelijk luxueus maar wel netjes en leefbaar.

Debie is een harde jongen, vraag dat maar aan de criminelen die hij aanpakte.

Als jij het aanklagen van de toestanden in Belgische gevangenissen omschrijft als "een p*ssy. Een mietje. Een huilebalk. Een grap" dan heb je er duidelijk niets van begrepen.

Debie kan hard zijn tegen anderen, maar hij is duidelijk een mietje als hij zelf zaken moet incasseren. Zie post van Cirkel, das pas een harde (en gestoorde :D) jongen. Aan de woorden van debie kan je makkelijk afleiden dat hij echt een huilebalk is.

Ik zie VB ook niet als een partij die voor 'menswaardige omstandigheden pleit voor criminelen'. Hun belangstelling voor meer gevangenissen zal voor andere redenen zijn.

Ik zeg niet dat debie's kritiek terecht is. Ik kan dat ook niet weten, want heb nooit een gevangenis van binnen gezien. Ik vind het gewoon frappant en grappig dat een Vb'er klaagt als een klein meisje...

wtf mensonwaardige omstandigheden, wat een drama dat je matras op de grond moet liggen

ik vind de straffen zwaar genoeg, het voorarrest is zelfs overdreven

Debie kan hard zijn tegen anderen, maar hij is duidelijk een mietje als hij zelf zaken moet incasseren. Zie post van Cirkel, das pas een harde (en gestoorde :D) jongen. Aan de woorden van debie kan je makkelijk afleiden dat hij echt een huilebalk is.

Ik zie VB ook niet als een partij die voor 'menswaardige omstandigheden pleit voor criminelen'. Hun belangstelling voor meer gevangenissen zal voor andere redenen zijn.

Ik zeg niet dat debie's kritiek terecht is. Ik kan dat ook niet weten, want heb nooit een gevangenis van binnen gezien. Ik vind het gewoon frappant en grappig dat een Vb'er klaagt als een klein meisje...

Ja Debie zal over heel de media gaan "huilen" en zichzelf voor schut zetten. Heel logisch hoor ??? Als Debie zwak zou staan dan zweeg hij zodat niemand het hoefde te weten.

Hij gooit dit in de media om het probleem met de Belgische gevangenissen nog eens actueel te maken, want in dit land stopt men dit al snel in de doofpot als het eens ter sprake komt via andere wegen.

En ja VB is tegen luxe maar daarom niet voor toestanden zoals die nu bestaan. Ze willen hun "eigen volk" ook in nette cellen kunnen steken ;)

Je ziet bart debie maar hoe je hem wilt zien, zijn woorden zeggen genoeg voor mij.

Klaag maar verder aan jo vandeurzen dan, onze 'rechtse' minister. (doet niks anders dan onkelinx plannen voortzetten naart schijnt...goed bezig :rolleyes:)

Je interpreteert maar de zaken hoe je ze wil, wetten zijn er voor iedereen, dus nette gevangenissen komen net zo goed voor 'allochtonen' als 'autochtonen'.
Dewinter staat zelf voor een doodstraf (en andere vb leden), dus de toestand van de criminelen zal hun aan de reet roesten.

mensenrechten een grap? hahaha belgische gevangenissen zijn 4 sterrenhotels man

2 maten en 2 gewichten

niet :p

maar als je leest wat een super kl***zak zoals dutroux allemaal had in zn cel... eigen ps2, dvdspeler, computer etc dan ga je toch wel ns nadenken...
als hij in de usa in de cel zou zitten zou hij iedere dag worden gedoet in zn aars door een n*ger met een 35cm pik

het zware achter de gevangenis is dat je je vrijheid kwijt bent, ik had ook TV, kon playstation of computer huren maar dat zorgt er totaal niet voor dat je je vrijheid minder mist

Doe eens niet zo naïef kerel... Woorden kan je makkelijk anders interpreteren, zeker als ze wat worden verdraaid door linkse media.

Ik ga me niet uitspreken over de luxe en mensenrechten in gevangenissen, maar die waar ik al op bezoek geweest ben (was "opendeurdag" of zo, voor bezoekers teminste :roflol:) was wel luxe. 3x eten, geen kosten maar wel de mogelijkheid om te werken en er wat moois mee te kopen (noem maar op...) of te sparen, ... .
De vraag is ntr hoe hard je je vrijheid kan missen want dat weegt heel wat zwaarder door dan de luxeprulletjes.

Doe eens niet zo naïef kerel... Woorden kan je makkelijk anders interpreteren, zeker als ze wat worden verdraaid door linkse media.

Ik ga me niet uitspreken over de luxe en mensenrechten in gevangenissen, maar die waar ik al op bezoek geweest ben (was "opendeurdag" of zo, voor bezoekers teminste :roflol:) was wel luxe. 3x eten, geen kosten maar wel de mogelijkheid om te werken en er wat moois mee te kopen (noem maar op...) of te sparen, ... .
De vraag is ntr hoe hard je je vrijheid kan missen want dat weegt heel wat zwaarder door dan de luxeprulletjes.

Ja, ik ga zeker iemand serieus nemen die het heeft over 'de linkse media' :rolleyes:
Btw, hij heeft een eigen blog waarin hij zijn eigen verhaal staat, dus daar gaat je non-argument ook :roflol: (hoe stom klink je nu als 'linkse media' ?)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven