XXL Nutrition

Nieuws Bartje Debie gets pwned

• Topic Starter Topic Starter
daarom dat ze de vorige flink zakten?

Zijn collega's en ondergeschikten hebben dus meineid gepleegd en Debie is eigenlijk moeder Theresa II?

Als je als agent over de schreef gaat lijkt het me toch logisch dat de straffen zwaar zijn, je mag toch verwachten dat juist agenten zich daar niet aan bezondigen. Blijft een utopie natuurlijk maar eigenlijk is 1 jaar niet eens zo'n zware straf als Debie echt PV's heeft vervalst en arrestanten heeft mishandeld. Dat is meer een softe aanpak dan een harde aanpak.

Bewijzen Big T ?
Waarom zou ik je geloven ? Het gebeurt wel vaker dat de rechtbank in hoger beroep anders reageert dan de rechtbank in eerste aanleg, what's your point ?

Wat is er precies te hard aan de straf? Heb jij een vergelijkbaar zaak ?
Guido de moor is alleszinds niet vergelijkbaar.

Je mening is gestoeld op zo goed als geen bewijzen en het komt over alsof je spoken ziet.
Hey ik ben niet de advocaat van Debie Cyan. En jij bent niet de openbaar aanklager. Lees er wat meer over en je zal verbaast staan hoe zwak het allemaal in elkaar steekt. Zoals ik zei: als linkse journalisten de zaak vinden stinken dan weet ik genoeg.

daarom dat ze de vorige flink zakten?
Zo flink was dat nou ook weer niet. En dit valt te verklaren door de enorme winst van CD&V/NVA. Zei hadden een rechtser programma aan de kiezer belooft. Vergeet ook niet dat SPA en Open VLD nog veel meer verloren dan het VB.

Ik denk dat in 2009 velen een heel slechte dag gaan hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.

Zijn collega's en ondergeschikten hebben dus meineid gepleegd en Debie is eigenlijk moeder Theresa II?

Als je als agent over de schreef gaat lijkt het me toch logisch dat de straffen zwaar zijn, je mag toch verwachten dat juist agenten zich daar niet aan bezondigen. Blijft een utopie natuurlijk maar eigenlijk is 1 jaar niet eens zo'n zware straf als Debie echt PV's heeft vervalst en arrestanten heeft mishandeld. Dat is meer een softe aanpak dan een harde aanpak.
Als de bewijslast zwaar was dan zou ik de straf prima vinden. Maar de realiteit is dat die absoluut niet zwaar was en afhangt van getuigen die zelf belang hebben om hem achter de tralies te krijgen. Nu weet ik niet hoe jullie het vinden om zonder goede bewijzen in de bak te vliegen, maar ik vind dat alvast niet deugen.

De rechter bepaalt of de bewijslast sterk genoeg is, dat is nou eenmaal het systeem waarmee gewerkt wordt. In dit geval zal de bewijslast overtuigend genoeg geweest zijn om tot een veroordeling te komen.

Terug
Naar boven