Fitness Seller

Vlaanderen moet stukje afgeven!

De CIA natuurlijk :D Straks worden jij, ik , CoachDo en jumperke omgelegd :p

ik voel de bui al hangen :D
het is wel waar, van het minste dat je een beetje 'te' Vlaams bent wordt je als racist bestempeld...
leraar geschiedenis ook, al eindeloze discussie's gehad met die kerel :p
(morgen mondeling geschiedenis... :rolleyes: )

zal moeilijk worden denk ik :D
aangezien er maar 4 kogels per soldaat zijn
(of zoiets, was deze week op het nieuws)

ik snap het eigelijk niet, wil belgie zichzelf nou verdelen....
slaat toch nergens op???

landen maken 1000den jaren oorlog om geen cm grond af te staan en de belgen willen het liefst alles verdelen, of sla ik de plank kompleet mis..?

hoedanook, voor wie zijn jullie :cool: ?

ik snap het eigelijk niet, wil belgie zichzelf nou verdelen....
slaat toch nergens op???

landen maken 1000den jaren oorlog om geen cm grond af te staan en de belgen willen het liefst alles verdelen, of sla ik de plank kompleet mis..?

hoedanook, voor wie zijn jullie :cool: ?
Vooral niet proberen begrijpen hoe dit apenland in elkaar zit, scheelt je weer zware migraine ;)

De meesten op dit forum zijn voor een onafhankelijk Vlaanderen (volgens peilingen is 50% van Vlaanderen dat al).

WTF weet jij niet eens wat er rondgaat op je eigen forum? :roflol:
Hap, ik heb beet haha :p

Misschien moet het leger maar eens een staatsgreep doen?

En het kan nog erger én hilarischer. "Menige militair kreeg de voorbije jaren het schaamrood op de wangen toen ze in plaats van te schieten weer eens 'pang-pang' moesten roepen tijdens oefeningen in de Ardense bossen", klinkt het nog bloedserieus

hahhahahahaha :rolflol:

hoe kan je als leger nou maar 4 kogels per soldaat hebben???
gewoon meer belasting betalen, accijns en weet ik veel wat en dan in het leger pompen....dit is echt een lachertje :D

Ze hadden de bestelling van de kogels gedaan maar er was een fout in de factuur ofzo dus moest het hele zootje terug en weer opnieuw beginnen wat verschillende maanden duurt, achja de zoveelste farce in dit apenlandje Belziek.

zalig mondeling geschiedenis afgelegd
heel chill
babbeltje slaan :D

we hebben het er ook over gehad, over die problemen met de kogels :p
idd fout met de factuur ofzo
of verkeerde bestelling
weet het niet meer

goede minister van defensie... ze hebben maar dat te doen en ze doen het al verkeerd :D
100en nutteloze ministers en nog wordt het hier een bananenrepubliek...

4 kogels per soldaat, genoeg om van die ministers af te komen lijkt me :o

wat een gezeik toch telkens. Dat moet toch normaal te bespreken zijn, en gelijk te verdelen. Wat is er trouwens gebeurt dat men een splitsing wilt? Met welk punt is het begonnen?

• Topic Starter Topic Starter
wat een gezeik toch telkens. Dat moet toch normaal te bespreken zijn, en gelijk te verdelen. Wat is er trouwens gebeurt dat men een splitsing wilt? Met welk punt is het begonnen?

Ten eerste is het geen gezeik. Verder is er geen punt waarmee het begonnen is. Het gaat over de culturele verschillen die al zeer lang aanwezig zijn tussen Vlaming en Walen.
Een geschiedenis die niet in 1-2-3 uit te leggen is. Al sinds het ontstaan van België bestaat er zekere wrevel tussen de Walen en Vlamingen en deze begint nu zijn climax te bereiken.

Het is moeilijk om te begrijpen hoe de situatie juist in elkaar zit, zeker als je geen Belg bent.

Het is niet één punt, het zijn gewoon een aaneenschakeling van problemen die al jarenlang aanslepen en het land nu steeds moeilijker te besturen maken. Het is gewoon teveel om in één post uit te leggen, je kan er veel over lezen op Google/wikipedia etc.

Het is begonnen in 1830 ...

damn, dit is wel bijzonder brutaal van jullie franstalige 'vrinden'. Ik begin er steeds meer achter te komen dat Belgie écht dood aan het gaan is. Dit gaat denk ik niet meer goed komen....

Terug
Naar boven