VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
ligt er aan of Holland of Turkije het EK wint...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ligt er aan of Holland of Turkije het EK wint...
De CIA natuurlijkStraks worden jij, ik , CoachDo en jumperke omgelegd
![]()

)

Vooral niet proberen begrijpen hoe dit apenland in elkaar zit, scheelt je weer zware migraineik snap het eigelijk niet, wil belgie zichzelf nou verdelen....
slaat toch nergens op
landen maken 1000den jaren oorlog om geen cm grond af te staan en de belgen willen het liefst alles verdelen, of sla ik de plank kompleet mis..?
hoedanook, voor wie zijn jullie?

Hap, ik heb beet hahaWTF weet jij niet eens wat er rondgaat op je eigen forum?![]()

WTF weet jij niet eens wat er rondgaat op je eigen forum?![]()

Ik hoop het, dat klote leger van ons kost maar handenvol geld, mag nu eindelijk eens wat gaan doen ook.

Misschien moet het leger maar eens een staatsgreep doen?

En het kan nog erger én hilarischer. "Menige militair kreeg de voorbije jaren het schaamrood op de wangen toen ze in plaats van te schieten weer eens 'pang-pang' moesten roepen tijdens oefeningen in de Ardense bossen", klinkt het nog bloedserieus

wat een gezeik toch telkens. Dat moet toch normaal te bespreken zijn, en gelijk te verdelen. Wat is er trouwens gebeurt dat men een splitsing wilt? Met welk punt is het begonnen?
Het is niet één punt, het zijn gewoon een aaneenschakeling van problemen die al jarenlang aanslepen en het land nu steeds moeilijker te besturen maken. Het is gewoon teveel om in één post uit te leggen, je kan er veel over lezen op Google/wikipedia etc.wat een gezeik toch telkens. Dat moet toch normaal te bespreken zijn, en gelijk te verdelen. Wat is er trouwens gebeurt dat men een splitsing wilt? Met welk punt is het begonnen?