XXL Nutrition

Vlieg gaat niet dood

xkocer

Advanced Bodybuilder
Waardering
64
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Ik werd gister rond 4 uur snachts wakker door een vlieg die hele tijd geluiden maakte. Ik ging naar beneden, halve liter kwark weggedronken en ben weer naar boven gegaan.

Ik zag die vlieg vliegen en gaf een keiharde klap op zijn nek. Ik voelde dat ik hem raakte, maar hij leefde nog gewoon?! daarna nog enkele keren keihard geslagen ik voel wel dat ik hem raak maar hij blijft maar leven.
Hoe is dit mogelijk?

Ik mag van me moeder niet pletten, dan worden de muren vies :(

Tips? Karma!

Elektrische vliegenmepper. Thanks voor de karma ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt karma, alleen die dingen doen de vlieg pijn denk ik. Wil liever met blote vuisten.

sorry, ik was dat in vliegentransformatievorm:trollface:

Mag jij even blij zijn dat ie van z'n moeder niet mag pletten

wat denk je dat er dan gebeurt als hij me plet, transformaties veranderen je massa niet;)
dus stel je maar eens voor wat voor massadichtheid ik heb in mn vliegenvorm, als hij me zou proberen te pletten, dat is hetzelfde als met je blote hand op een spijker kloppen
:stupid:

Ik werd gister rond 4 uur snachts wakker door een vlieg die hele tijd geluiden maakte. Ik ging naar beneden, halve liter kwark weggedronken en ben weer naar boven gegaan.

Ik zag die vlieg vliegen en gaf een keiharde klap op zijn nek. Ik voelde dat ik hem raakte, maar hij leefde nog gewoon?! daarna nog enkele keren keihard geslagen ik voel wel dat ik hem raak maar hij blijft maar leven.
Hoe is dit mogelijk?

Ik mag van me moeder niet pletten, dan worden de muren vies :(

Tips? Karma!

hoe groot was die vlieg wel nie:eek:

of hoe klein is jou hand :D

scheit op de vlieg dat zal em leren

''Ik werd gister rond 4 uur snachts wakker door een vlieg die hele tijd geluiden maakte. Ik ging naar beneden, halve liter kwark weggedronken en ben weer naar boven gegaan.''
wow jij bent cool.

daarna zegt hij dat hij zelfs niet sterk genoeg is om een vlieg neer te slaan, daardoor kunnen we ervan uitgaan dat dit niet een verkapte kijk-hoe-cool-ik-ben-ik-vreet-snachts-kwark-post was, maar een ik-ben-een-fag-die-nu-traint-om-sterker-te-worden-zodat-ik-misschien-ooit-krachtig-genoeg-word-om-alle-vliegen-die-me-wakker-maken-kapot-te-slaan post.

daarna zegt hij dat hij zelfs niet sterk genoeg is om een vlieg neer te slaan, daardoor kunnen we ervan uitgaan dat dit niet een verkapte kijk-hoe-cool-ik-ben-ik-vreet-snachts-kwark-post was, maar een ik-ben-een-fag-die-nu-traint-om-sterker-te-worden-zodat-ik-misschien-ooit-krachtig-genoeg-word-om-alle-vliegen-die-me-wakker-maken-kapot-te-slaan post.

hahhahahahahaha :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

klopt :)

ps: heb je stiekem karma gegeven :(

Laatst bewerkt:
Was het niet je vriendin ?? aangezien je het een klap in zijn nek gaf ?
en sinds wanneer is kwark drinkbaar? :P

tupperware pot pakken (of lege supp. pot :))
proberen snel op de muur te zette, vlieg zit erin, deksel erop
goed schudden
naar de wc lopen
deksel openen en de vlieg verdrinkt :)

vicgf2ffyv.jpg

Eet ze gewoon op? Elke vlieg van formaat bevat rond de 4gram eiwitten. Bedankt voor karmaaaa.

nuclear fly is nuclear

Ik sla ze ook altijd bewusteloos, en gooi ze dan door het raam. Gewoon krant oid en paar keer licht raken.

Terug
Naar boven