AndroidHealthClinic

Vlieg gaat niet dood

Wat voor geluid maakt een vlieg eigenlijk waar je wakker van zou kunnen worden?:scratch:

Een 21 jarige kwarkdrinker die niet mag pletten van z'n moeder?Raar topic dit.

Zombie flys!

Hey die vlieg zat van de week bij mij... Ding wilde niet dood idd, dus toen heb ik hem het adres van jou gegeven en gezegd dat er bij jou 200 geile vrouwen vliegjes zaten zonder ook maar 1 mannenvliegje:)

Tell the story brah, die shit werkt!

Kom maar op met die karma

Je hebt karma, alleen die dingen doen de vlieg pijn denk ik. Wil liever met blote vuisten.

electrische vliegenmepper en die zelf even aanpassen met een wat zwaardere batterij :D

heb je ze na het eerste contact direct gefrituurd om op te eten voor de eiwitten.

Kom maar op met de karma

nee, das een mazda

toch?

• Topic Starter Topic Starter
Gister weer zo een vlieg, ff serieus probeer maar ze gaan niet dood als je ze klapt..

Heb liever dat ze me leegzuigen en dat ik de hele dag sta te jeuken dan dat klote zoemgeluiden van hun.
Echt als ik 1 te pakkenr krijg ga ik hem laten leiden. Bind hem vast en houd aansteker tot die warm krijgt dan gooi ik hem van de raam.

Stomme vliegen, dit is waarom ik de zomer haat :(

Volgens mij ken je het verschil niet tussen een mug en vlieg ???

@xkocer: heb je geen horren in je ramen dan? Ik had er vroeger ook altijd last van, heb toen overal horren in de ramen en netten in de dakramen gestoken en geen mug meer gezien.

• Topic Starter Topic Starter
@xkocer: heb je geen horren in je ramen dan? Ik had er vroeger ook altijd last van, heb toen overal horren in de ramen en netten in de dakramen gestoken en geen mug meer gezien.

Nee helaas, is het moeilijk zo'n ding te bevestigen?

Gewoon vangen in je hand en dan op de grond of tegen de muur gooien.

glas met limonade neerzetten , binnen no time zit ie in het glas , kaart of krant op het glas en laat um buiten weer vrij

21 jaar en het verschil tussen een mug en een vlieg niet kennen.:hahaha:

Terug
Naar boven