MuscleMeat

Vlieg gaat niet dood

Hey, het is ook handig om te ontdekken of het een poepvlieg is. Dit doe je door ergens in je kamer een drol te leggen en vervolgens af te wachten of hij er op gaat zitten. Als hij stil zit, pak je rechterhand óf linkerhand en sla je hem dood.

Succes gegarandeerd

Hey, het is ook handig om te ontdekken of het een poepvlieg is. Dit doe je door ergens in je kamer een drol te leggen en vervolgens af te wachten of hij er op gaat zitten. Als hij stil zit, pak je rechterhand óf linkerhand en sla je hem dood.

Succes gegarandeerd

:roflol: Beste tip tot nu toe.

28hk4k6.jpg

Elektrische vliegenmepper. Thanks voor de karma ;)

Die heb ik laatst ook gekocht, echt een geweldig ding... vliegen jagen wordt gewoon leuk.. heb expres 's avonds m'n deur openstaan en de verlichting aan, zodat ik helemaal los kan gaan als zo'n vliegende terrorist de ballen heeft om de drempel van m'n huis te passeren. :)

• Topic Starter Topic Starter
Die heb ik laatst ook gekocht, echt een geweldig ding... vliegen jagen wordt gewoon leuk.. heb expres 's avonds m'n deur openstaan en de verlichting aan, zodat ik helemaal los kan gaan als zo'n vliegende terrorist de ballen heeft om de drempel van m'n huis te passeren. :)

Waar heb je het gekocht? Van de week wordt er van die dingen bevestig dat muggen er niet door kunnen, maar zonding lijkt me ook wel leuk :d

daarna zegt hij dat hij zelfs niet sterk genoeg is om een vlieg neer te slaan, daardoor kunnen we ervan uitgaan dat dit niet een verkapte kijk-hoe-cool-ik-ben-ik-vreet-snachts-kwark-post was, maar een ik-ben-een-fag-die-nu-traint-om-sterker-te-worden-zodat-ik-misschien-ooit-krachtig-genoeg-word-om-alle-vliegen-die-me-wakker-maken-kapot-te-slaan post.

:roflol::roflol::roflol:

Lijkt wel alsof ik de enige ben die last heeft van zoem geluiden :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geniale sci-fi/horror bedoel je. :finger:

nee hoor. ik kan ook echt niet slapen door dat hoge k*t gezoem. ik ben er zelfs een beetje paranoia voor geworden. als ik hoge tonen van de tv beneden hoor dan denk ik dat het een vlieg is en ga ik met mn deken over mn oor liggen

nee hoor. ik kan ook echt niet slapen door dat hoge k*t gezoem. ik ben er zelfs een beetje paranoia voor geworden. als ik hoge tonen van de tv beneden hoor dan denk ik dat het een vlieg is en ga ik met mn deken over mn oor liggen

Hahahahaha heel herkenbaar :d

Sinds mijn 170ste kuur krijg ik hem dan echt niet meer omhoog, dus ik heb nu ook last van zoemende geluiden als mijn vrouw naast mij in bed ligt.

Stomme vliegen, mijn net voor me raam werkt niet :( kan niet slapen heb morgen examen :(

Beetje deo op en in brand steken zal ze wel leren

Gewoon vangen met je hand en dan verdrinken. Zo doe ik het als ik geen vliegenmepper kan vinden.

Zijn de bodybuilders hier nu serieus al 3 pagina's lang aan het discussiëren over hoe je een vlieg moet doodslaan? :roflol:

Terug
Naar boven