AndroidHealthClinic

vloeibaar eiwit

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoelde eigenlijk wat de voedingwaarde per 100 ml is?
Want ik heb vanmiddag een pak van 2 liter gekregen van het merk BECO.

is er een reden waarom je niet gewoon eieren kookt en het ei-geel opeet?

vloeibaar eiwit is echt zo ranzig, hoe krijg je het weg?

heb het ook, is niet bepaald lekker, smaakt precies een beetje zoet.
Met de nodige pikante kruiden en peper kan je er nog wel een deftig omeletje van bakken

is er een reden waarom je niet gewoon eieren kookt en het ei-geel opeet?

tuurlijk, is veel gemakkelijker dan iedere dag zoveel eigelen te scheiden van de ei-witten.
zou me trouwens niet verbazen als het goedkoper is dan dezelfde hoeveelheid aan volledige eieren.
Een doos van 80 eiwitten kost ongeveer 3€. Iemand die een idee heeft wat een 12 pack eieren kost?

tuurlijk, is veel gemakkelijker dan iedere dag zoveel eigelen te scheiden van de ei-witten.
zou me trouwens niet verbazen als het goedkoper is dan dezelfde hoeveelheid aan volledige eieren.
Een doos van 80 eiwitten kost ongeveer 3€. Iemand die een idee heeft wat een 12 pack eieren kost?

70 eurocent ofzo?
maar je hebt me niet begrepen, ik vroeg me af of hij geen ei-geel wilde eten en daarom vloeibaar eiwit had. Je kunt ei-geel namelijk gewoon in grote hoeveelheden eten zonder last te krijgen van dichtgeslipte aderen. Ik ben pro-eigeel ;)

Ik betaal 1,09 voor 10 eieren in de winkel ???
Dus 3 euro voor 80 ei-eiwitten is me niks!!! waar kan ik die pakken kopen ?

70 eurocent ofzo?
maar je hebt me niet begrepen, ik vroeg me af of hij geen ei-geel wilde eten en daarom vloeibaar eiwit had. Je kunt ei-geel namelijk gewoon in grote hoeveelheden eten zonder last te krijgen van dichtgeslipte aderen. Ik ben pro-eigeel ;)

Ik eet normaal weinig tot geen eieren, mijn voorkeur gaat uit naar andere
eiwit bronnen.

Maar ik heb vanavond 200ml en 100ml anassap in mn shakebeker gedaan
en het viel me erg mee.

Die vriend van mij besteld ze gewoon bij de bakker.
3.25 per pak van 2 liter

70 eurocent ofzo?

bestaat anders wel voor 1/3 uit vet, voornamelijk verzadigde, misschien toch een reden om te beperken

Terug
Naar boven