XXL Nutrition

Vloeibaar eiwit

De Pro

Cool Novice
Waardering
0
Iemand ervaring mee? Je kan dat kopen in de Makro...Ik verdraag geen melk dus ik dacht ter vervanging 200cl vloeibaar eiwit toe te voegen aan een 2L-fles water, dan proef je er weinig van en heb je toch nog zo'n 20g eiwitten binnen...

Iemand ervaring mee? Je kan dat kopen in de Makro...Ik verdraag geen melk dus ik dacht ter vervanging 200cl vloeibaar eiwit toe te voegen aan een 2L-fles water, dan proef je er weinig van en heb je toch nog zo'n 20g eiwitten binnen...

Of je voegt een schep whey, casseine poeder toe aan je water en heb je ook 20 gram eiwitten binnen...............

hoppa hier is je antwoord.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, ik was niet duidelijk genoeg: de vraag is niet of jullie een beter alternatief kennen, maar of dit misschien toch niet zo gezond is ofzo... :)

Misschien kan die dan ook wel niet tegen whey ? Aangezien dit een bijproduct van melk is? je kan ook altijd nog whey op soja basis pakken. wel smerig maarja no pain no gain

Aangezien zowel whey als casseine melk eiwitten zijn, is t misschien niet t antwoord. Ik denk dat hij met dat vloeibaar eiwit letterlijk gepasteuriseerd ei zonder geel bedoeld. Dit kan je uiteraard drinken.De vraag is of je de lactose of de eiwitten in melk niet verdraagt. Meestal is het lactose en dan heb je met whey (wel labels lezen) normaal geen probleem.

Terug
Naar boven