Fitness Seller

Vocht door deca...waarom

Waarom wordt er altijd gezegd dat deca vocht vasthoudt?
Omdat je volgens iedereen er PERSE 500mg + testosteron bij moet nemen.

Dus waar ligt deca d*ck aan dan? Dat is toch door sterke onderdrukking van je eigen test? Het is daarom dat je een dosis test zet bij een deca kuur.
1. Deca d*ck komt in meeste gevallen door te weinig androgenen.
2. Test onderdrukt ook je eigen test
3. Je neemt er test bij omdat je androgeen levels dan ook omhoog gaan. Als je dit doet, verhoogt het echter ook oestrogeen/aromatase en dat resulteert in nog meer vocht.

Test wat lager houden en masteron toevoegen en het vocht is een heeeeeeel stuk minder.

PS: ik ben niet meer zo vaak op dit forum maar het is echt ongelooflijk dat nog steeds dezelfde bullshit gepost word omtrent deca, test en vocht.

3. Je neemt er test bij omdat je androgeen levels dan ook omhoog gaan. Als je dit doet, verhoogt het echter ook oestrogeen/aromatase en dat resulteert in nog meer vocht.

Test wat lager houden en masteron toevoegen en het vocht is een heeeeeeel stuk minder.

PS: ik ben niet meer zo vaak op dit forum maar het is echt ongelooflijk dat nog steeds dezelfde bullshit gepost word omtrent deca, test en vocht.

Lees ook veel bullshit dat je altijd meer test dan deca moet zetten. Soms zelfs in 2:1 verhouding.

Low test icm deca en iets als mast/proviron voor androgeen en tegen estro lijkt me idd een prima benadering. Super massa kuur met minimale sides.

Ik denk dat testosteron in veel gevallen de boosdoener is. Ik heb nu low test en high deca en bijna geen last van vocht en vet. Ik kan haast zeggen dat het een “droge” massa kuur is.

En nee, ik heb ook geen last van de zogenaamde “deca-d*ck”

Ik denk dat testosteron in veel gevallen de boosdoener is. Ik heb nu low test en high deca en bijna geen last van vocht en vet. Ik kan haast zeggen dat het een “droge” massa kuur is.

En nee, ik heb ook geen last van de zogenaamde “deca-d*ck”

Hoeveel mg test en deca gebruik je nu?

Test 250 en deca 600 heb ik +- 8 maanden geleden gedaan. Lekkere massa kuur was dat. Ik zette er ook iets van primo/mast naast maar ik weet niet meer juist welk middel en dosering dat was. Komt er van als je lang blast/cruiset, je vergeet dan al eens iets :D

Op internet lees je overal dat je testosteron hoog genoeg moet zetten om deca d*ck te voorkomen (want meer testosteron is beter libido... ???) maar dit is volgens mij foutief. Deca d*ck wordt veroorzaakt door hoge aromatisatie van testosteron. Deca versterkt de oestrogene sides en dan krijg je dus last van deca d*ck.

Bij low dose test met hogere dosering deca had ik geen last hiervan, dus tot daar het fabeltje dat testosteron steeds 2* zo hoog moet als deca ;)

Wat betreft die onzin dat deca sterk onderdrukt en je dus genoeg testosteron moet zetten: alle AAS onderdrukken, deca onderdrukt gewoon snel vanaf een lage dosering. Als je een trt hoeveelheid testosteron laat meelopen dan is je libido gewoon zoals het hoort.

Dus waar ligt deca d*ck aan dan? Dat is toch door sterke onderdrukking van je eigen test? Het is daarom dat je een dosis test zet bij een deca kuur.

En gyno is te voorkomen met een goede ai toch? En libido verlies kun je tackelen met proviron. Ik zie geen rede om nandrolone links te laten liggen. Het is een super anabool middel met relatief lichte sides. En wel een hoop voordelen..

Of gewoon 200-250 masteron per week toevoegen als AI.

En gyno is te voorkomen met een goede ai toch? En libido verlies kun je tackelen met proviron. Ik zie geen rede om nandrolone links te laten liggen. Het is een super anabool middel met relatief lichte sides. En wel een hoop voordelen..
Deca d*ck licht puur aan E2 dus oestrogeen van test EN DECA te samen van deca is Prolactine gerelateerd dus kan prolactine/progesterone gyno zijn (niet gevoelig kleine knobbel ) dat is 19nor gyno
gevoeligheid en pijnlijk meestal van oestrogeen van test E icm Deca daardoor meeromzet Nolva is goed voor progesterone (100% sure geen bs lullen harde feiten zijn dat het e2 verlaagt dus ook uiteindelijk de prolactine/progesterone) Ai zoals arimidex meer voor test gerelateerde oestrogeen

Hoop dat dit enige hulp geeft.

Lees ook veel bullshit dat je altijd meer test dan deca moet zetten. Soms zelfs in 2:1 verhouding.

Low test icm deca en iets als mast/proviron voor androgeen en tegen estro lijkt me idd een prima benadering. Super massa kuur met minimale sides.
Als ze alle 3 e zijn, kan je ze alle 3 in 1 spuit doen en in een keer pinnen?

Laatst bewerkt:

Ik ervaar nu de heerlijkheid van high deca + low test. Zit op 25mg test prop + 75mg NPP per dag (175mg/525mg per week) en ga er echt heerlijk op. Libido is verhoogd, houdt minimaal vocht vast (hangt ook een beetje af van hoe clean mn dieet de dag ervoor was), kilo's vlieger eraan (Dag 1 89,5kg --> Dag 11 94,5kg). Heb ook geen last van verhoogde bloeddruk of andere vervelende bijwerkingen en kracht stijgt met iedere sessie. Ik denk dat ik mijn perfecte bulk combi heb gevonden:D

Ik ervaar nu de heerlijkheid van high deca + low test. Zit op 25mg test prop + 75mg NPP per dag (175gm/525mg per week) en ga er echt heerlijk op. Libido is verhoogd, houdt minimaal vocht vast (hangt ook een beetje af van hoe clean mn dieet de dag ervoor was), kilo's vlieger eraan (Dag 1 89,5kg --> Dag 11 94,5kg). Heb ook geen last van verhoogde bloeddruk of andere vervelende bijwerkingen en kracht stijgt met iedere sessie. Ik denk dat ik mijn perfecte bulk combi heb gevonden:D

Op een dag zal iedereen op het forum wel nog inzien dat testosteron NIET hoger moet dan deca :cool:

Succes met je bulk!

Terug
Naar boven