XXL Nutrition

Vocht en Dianabol

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat het vocht van de dianabol uit je spieren is verdwenen. Want ik ben van 92 kilo naar 90 gegaan in een week terwijl ik nog wel steeds aan de sustanon zit. Ik woog 5 weken geleden toen mijn kuur begon nog 78.:p

SOW!:eek: Dat is nog s toename in gewicht.Hoe ziet je kuur eruit?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn kuur is
Week 1 tm 5 500mg susta perweek
Week 1 tm 6 Bijelkaar 200 pillen dianabol van 5mg opbouwend en afbouwend
Week 6 tm 10 250 mg susta per week

Nakuur ook maar dan
Week 12 tm 14 20mg nolvadex per dag
Week 12 tm 14 25 mg chlomid per dag

Maar mijn angst is dus dat het veel vocht is . Maar het vreemde is dat deze kuur beter aansloeg dan mijn vorige kuur. En die was veel zwaarder dit was mijn vorige kuur.

Week 1 tm 6 400 mg deca per week
Week 1 tm 7 500 mg sust per week
Week 6 tot 9 50 mg winstrol om de dag

Nakuur was
Week 10 tm 12 20 mg nolvadex per dag

oeps we gaan zo wel of topic maar goed hoe lang duurt het ongeveer voor het vocht uit je spieren isss na dianabol gebruik.
???

Laatst bewerkt:
WINSTROLST zei:
Mijn kuur is
Week 1 tm 5 500mg susta perweek
Week 1 tm 6 Bijelkaar 200 pillen dianabol van 5mg opbouwend en afbouwend
Week 6 tm 10 250 mg susta per week

Nakuur ook maar dan
Week 12 tm 14 20mg nolvadex per dag
Week 12 tm 14 25 mg chlomid per dag

:roflol: Waar gaat dit hééénnn...:roflol:

Welk merk dianabol heb je?

Op je reactie waar gaat dit heen moet ik dan helemaal weer gaan geven hoe ik op en afgebouwd heb. dus dbc hoezo waar gaat dat heen. ik heb maar heel kort op 35 mg per dag gezeten. Ik heb mijn leverfunctie 3x laten checken daar is helemaal niks mis mee nog helemaal goed. Dus licht uzelf alsjeblieft verder toe..... als je nu een mooi argument hebt dan heb ik daar respect voor maar als je "waar gaat dit heen..." niet verder toe kan lichten vind ik het maar een vage kreet. Het is een 17AAsteroid dat vertelde ik ook aaan mijn docter en die zei dat er wel wat meer voor nodig is dan de doseringen die ik nam om je lever plat te leggen......:D :o

En voor DR worf
Dianabol was van pharmacia AD bulgarije ik had 2 potjes bionabol 5 mg 100stuks per potje
Mijn sustanon was omnadren van Jelfa SA

Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij doelt op het op- en afbouwen. En het feit dat je zo neer zet 200 pillen.

Of het nou vocht is van omzetting naar oestrogeen of vocht van omzetting van Sustanon naar oestrogeen, het maakt geen bal uit. In 5 weken 14 kilo groeien betekent minstens zo'n 10 kilo vocht. 2 ervan ben je kwijt, blijft er over........

Edit: Die opmerking van DBC heeft te maken met het feit dat op- en afbouwen in een kuur volledig achterhaald is en ZEKER als je gelijktijdig nog ander anabolen neemt. Als je je een beetje had voorbereid had je geweten dat zo'n post je voornamelijk flames op zal leveren.

WINSTROLST zei:
Ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat het vocht van de dianabol uit je spieren is verdwenen. Want ik ben van 92 kilo naar 90 gegaan in een week terwijl ik nog wel steeds aan de sustanon zit. Ik woog 5 weken geleden toen mijn kuur begon nog 78.:p

Laatst bewerkt:
Ja klopt maar zowieso is afbouwen bij dianabol heel belangrijk omdat je llichaamseigen test productie echt volledig stopt tijdens dianabol gebruik. En opbouwen deed ik omdat ik nog nooit dianabol had gedaan en ik wilde weten wat voor uitwerking het had voordat ik zomaar zonder na te denken 30 of 40 mg in mn smoel zou gooien.;) :rolleyes:

En ik hoop dat je ongelijk hebt Elmo:eek:

Maar elmo sustanon begint pas na 4 weken echt aan te slaan daarom raden ze ook aan om minstens 10 weken te gebruiken. Maarja

@winstrolist : je kan je antwoord ook telkens bewerken he zodat je niet telkens een nieuw bericht moet neerzetten...

Waarom niet constant 500 mg sust ?

:eek:200 tabletten in 6weken!!!!???

heb je dan nog wel een lever jongen???

Mijn leverfunctie was 100% in orde ik zal wel een goede lever hebben. Ik laat aanstaande dinsdag weer bloed prikken. Maar de laatste keer dat ze prikten was ik al gestopt met de dianabol duis ik verwacht eiglijk geen verschillen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook verbaasd was dat mijn leverfunctie nog goed was. Ik had verw8 dat ie licht aangetast zou zijn.

Daarom het zal wel een vergissing zijn geweest van dbc maar ik merkte zelfs op een dosering van 15mg per dag al veel effect. Op 35mg werkte het echt goed vooral de krachttoiename ik werd met de dag sterker

Daarom het zal wel een vergissing zijn geweest van dbc maar ik merkte zelfs op een dosering van 15mg per dag al veel effect. Op 35mg werkte het echt goed vooral de krachttoiename ik werd met de dag sterker.:D

Terug
Naar boven