Fitness Seller

Vocht en Dianabol

Na zoveel vragen in deze sectie te hebben gesteld toch nog op- en afbouwen... :(

• Topic Starter Topic Starter
Ja mr j eiglijk geef ik je groot gelijk om teleurgestekld te zijn. Ik zou persoonlijk geen 1 steroide af en op bouwen. Behalve dianabol omdat ik er van ben overtuigd dat het noodzakelijk is. Ik kan de link nu niet een twee drie vinden maar als ik hem vind zal ik hem posten en daar staat dat op en afbouwen met dianabol belangrijk is.....;)

Dus 1 link geeft jou meerwaarde boven de 1099439 posts die al geplaatst zijn hier en waarbij mensen je keer op keer getracht hebben te vertellen dat op- en afbouwen niet nodig is?

Niet leuk voor al die mensen dat je ze niet serieus neemt.

Ik neem ze zeker wel serieus. En mijn kuur is ook voor 95% van info uit posts van mensen hier. Als ik 1 klein dingetje anders doe en het bevalt nog goed ook kunnen mensen daar misschien van leren.

En het op en afbouwen beviel erg goed ik heb geen 1 probleem gekregen maar ik zal het over een jaar al;s ik weer een x een kuur doe met dianabol wel eens proberen om het zonder op en afbouwen te doen.

Maar daar is het nu te laat voor want de potjes zijn leeg. Bij mijn volgende kuur zal ik een logje bijhouden. En nog 1 ding de grote steroidemonsters bij mij in de sportschool zijn gaan nakuren op advies van mij. Dat dedenn ze dus gewoon niet. Die informatie had ik dus ook van jullie. Dus bij deze iedereen die vind dat ie mij voor jan lul heeft zitten adviseren mijn nederige excuses.:D

Afbouwen

Bij Dianabol is het erg belangrijk, dat je goed afbouwt, anders verlies je de opgebouwde massa weer net zo snel. In de op één na laatste week zou men de dosis langzaam naar 20 mg/dag moeten afbouwen, in de laatste week op slechts 15 mg/dag gaan zitten en deze dosis in zijn geheel in de morgen innemen. Hierdoor wordt de endogene (lichaamseigen) testosteronproductie niet zo erg onderdrukt. Op de dag na de laatste Dianabolinname moet je , als je het er al niet naast gebruikte, beginnen met Clomid. Vijf dagen 100 mg/dag en vervolgens 5 dagen 50 mg/dag. Bij bodybuilders die lang en zwaar gekuurd hebben, is het raadzaam veel langer door te gaan met Clomidgebruik, toch wel zo’n drie maand. Er zijn klinische studies geweest waarin bodybuilders een jaar lang Clomid gebruikten zonder hiervan last te ondervinden.

[Link niet meer beschikbaar]

Maar er styaat vaker dat het achterhaald is het op en afbouwen ben ik toch eigenwijs geweeest. Ik geef er aan toe blijkbaar is op en afbouwen achterhaald.............. :( :(

Bodypage is JUIST het bewijs dat op en afbouwen achterhaald is.

Op en afbouwen is onnodig..misschien als je hele hoge dosissen pakt..

Maar ik kan wel begrijpen als je voor de eerste keer d-boll pakt je eerst wil zien hoe je je voelt bij lage dosering om zo op te bouwen..maar eenmaal je weet hoe je er op reageert zou ik dat zeker niet nodig vinden..

grtz

ja pcies beetje opbouwen in 1 week is wel ok...vooral in begin...

wrom neem je vanaf week 6 250mg test? niet echt logisch...

Ja ik heb volgenshet advieshier mijn kuur 10 weken gedaan. Maar omdat na 6 weken de test waardes toch hoog zijn ben ik verder gegaan elke 6 dagen 250 mg te zetten. Ik wilde mijn kuur niet te heftig maken..;)

WINSTROLST zei:
Afbouwen

Bij Dianabol is het erg belangrijk, dat je goed afbouwt, anders verlies je de opgebouwde massa weer net zo snel. In de op één na laatste week zou men de dosis langzaam naar 20 mg/dag moeten afbouwen, in de laatste week op slechts 15 mg/dag gaan zitten en deze dosis in zijn geheel in de morgen innemen. Hierdoor wordt de endogene (lichaamseigen) testosteronproductie niet zo erg onderdrukt. Op de dag na de laatste Dianabolinname moet je , als je het er al niet naast gebruikte, beginnen met Clomid. Vijf dagen 100 mg/dag en vervolgens 5 dagen 50 mg/dag. Bij bodybuilders die lang en zwaar gekuurd hebben, is het raadzaam veel langer door te gaan met Clomidgebruik, toch wel zo’n drie maand. Er zijn klinische studies geweest waarin bodybuilders een jaar lang Clomid gebruikten zonder hiervan last te ondervinden.

[Link niet meer beschikbaar]

Maar er styaat vaker dat het achterhaald is het op en afbouwen ben ik toch eigenwijs geweeest. Ik geef er aan toe blijkbaar is op en afbouwen achterhaald.............. :( :(
Check je bronnen kerel. Dit is zwaar verouderd. Bruikbare info over steroidengebruik voor BBs op internet in het Nederlands moet ik nog tegenkomen (naast dit board).

ok dank je black knight ik zal is wat amerikaanse sites bezoeken dan .

Terug
Naar boven