Hallo allemaal,
Ik wil me bij dezen even voorstellen, want ik heb me net aangemeld hier.
Mijn naam is Robin, 27 jaar. Ik sport nu ongeveer 1,5 jaar, maar wil het wat serieuzer gaan aanpakken.
Het voornaamste doel de komende weken is massa winnen. Mijn lengte is 1.75 cm en weeg momenteel 86.1 kg, vetpercentage heb ik nog niet gemeten.
Mijn onderhoud (zonder inspanning) ligt rond de 2200 kcal. Mijn huidige schema is gebaseerd op een inname van ongeveer 2800 kcal.
Graag zou ik van jullie feedback krijgen op dit schema en weten of ik op de goede weg ben, of dat ik nog kan verbeteren op bepaalde punten. Mijn dank is groot. Daarnaast heb ik nog een vraag over mijn trainingsschema, maar dat zal ik plaatsen in trainingsschema/oefeningen.
Ontbijt:
Havermout met Whey-eiwit.
Banaan
Handje pinda's
Multi-vitaminen
Omega 3 capsule
Tussendoor:
3 meergranen crackers met pindakaas en een appel
Lunch:
4 meergranencrackers met vlees/kaas
Tussendoor:
Havermout met Whey-eiwit
Handje pinda's
Avondeten:
Rijst/pasta
Vlees
Groene groenten
Avond:
300 gram kwark/150 gram yoghurt met bosbessen en een handje cashewnoten.
De verdeling van macronutriënten komt uit op 40% koolhydraten, 26%vet en 34% eiwit.
Bedankt voor de moeite,
Gr Robin
Ik wil me bij dezen even voorstellen, want ik heb me net aangemeld hier.
Mijn naam is Robin, 27 jaar. Ik sport nu ongeveer 1,5 jaar, maar wil het wat serieuzer gaan aanpakken.
Het voornaamste doel de komende weken is massa winnen. Mijn lengte is 1.75 cm en weeg momenteel 86.1 kg, vetpercentage heb ik nog niet gemeten.
Mijn onderhoud (zonder inspanning) ligt rond de 2200 kcal. Mijn huidige schema is gebaseerd op een inname van ongeveer 2800 kcal.
Graag zou ik van jullie feedback krijgen op dit schema en weten of ik op de goede weg ben, of dat ik nog kan verbeteren op bepaalde punten. Mijn dank is groot. Daarnaast heb ik nog een vraag over mijn trainingsschema, maar dat zal ik plaatsen in trainingsschema/oefeningen.
Ontbijt:
Havermout met Whey-eiwit.
Banaan
Handje pinda's
Multi-vitaminen
Omega 3 capsule
Tussendoor:
3 meergranen crackers met pindakaas en een appel
Lunch:
4 meergranencrackers met vlees/kaas
Tussendoor:
Havermout met Whey-eiwit
Handje pinda's
Avondeten:
Rijst/pasta
Vlees
Groene groenten
Avond:
300 gram kwark/150 gram yoghurt met bosbessen en een handje cashewnoten.
De verdeling van macronutriënten komt uit op 40% koolhydraten, 26%vet en 34% eiwit.
Bedankt voor de moeite,
Gr Robin