AndroidHealthClinic

Voeding en kuur

• Topic Starter Topic Starter
Heeft oa te maken met je vet%, aanleg of gevoeligheid en de compounds die je in je cycle pakt. Statistisch gezien is er maar een klein deel van de gebruikers die gyno problemen krijgt.
okee goed om te weten, tijd zat nog om vp% omlaag te krijgen dus ;)

Proviron kun je gerust zien als een orale vorm van Masteron. Beide werken op dezelfde manier; hoge affiniteit (hoger dan test) met het aromataze enzym zonder verandering te ondergaan. Hierdoor blijft er minder aromataze over om testosteron om te zetten in oestrogeen.
Top, weer wat bijgeleerd!
Voor de mensen die er ervaring mee hebben, hoe groot is de kans dat je gyno kan krijgen dan? Ik denk dat het best mee valt toch? Ligt er voornamelijk wel denkik ook aan welke kuur je pakt.
Zoals Denny aangeeft is het slechts een klein percentage, heb ook al paar keer gehoord dat het na de kuur terug verdwijnt. Maar kan nooit geen kwaad om iets achter de hand te hebben hiervoor.

Top, weer wat bijgeleerd!

Zoals Denny aangeeft is het slechts een klein percentage, heb ook al paar keer gehoord dat het na de kuur terug verdwijnt. Maar kan nooit geen kwaad om iets achter de hand te hebben hiervoor.
Nee ik snap je punt gewoon voor de zekerheid iets bij houden.

Thx voor de info!

Als je geen te hoog bf hebt is het meestal meer van "all you can eat".

Voor binnen 2 jaar? haha riiiiiight :cool:
Ik ben niet iemand zo zomaar gaat beginnen, heb me zelf beloofd pas te doen als ik zelf denk er klaar voor te zijn, en dat is als me vp% laag is en ik veel meer kennis er over heb. Eerst wou ik winter 2017 doen heb het met nog een jaar uitgesteld.

Daarbij vind ik het een interessant onderwerp en wil ik gewoon meer leren ;)

Als je geen te hoog bf hebt is het meestal meer van "all you can eat".
bf% wil ik sowieso rond de 10-12% hebben wanneer ik ga beginnen. En zelfs dan wil ik een voddingsschema aan houden om het maximale er uit te halen. Ook al lijkt me dat all you can eat wel easy gainz haha

Terug
Naar boven