AndroidHealthClinic

Voeding en training voor honkbal

Junior04

Novice
Waardering
0
Aangezien ik er weinig topics over honkbal heb gezien heb ik besloten deze te openen.

Mijn vraag is eigenlijk wat voor voeding moet je nemen en wat voor training zou ideaal voor dit soort sport zijn?

Bij voorbaat dank;)

Aangezien ik er weinig topics over honkbal heb gezien heb ik besloten deze te openen.

Mijn vraag is eigenlijk wat voor voeding moet je nemen en wat voor training zou ideaal voor dit soort sport zijn?

Bij voorbaat dank;)

Yo bro,

Ik heb jarenlang (op hoog niveau) gehonkbald tot ik 2 jaar terug mijn knieen verdoete..

BB en honkbal gaan prima samen bro..
Kijk naar de major league waar iedereen minimaal 100 kg weegt..zwaar trainen, basis oefeningen en goed eten dan komt het wel goed..

grten

Yo bro,

Ik heb jarenlang (op hoog niveau) gehonkbald tot ik 2 jaar terug mijn knieen verdoete..

BB en honkbal gaan prima samen bro..
Kijk naar de major league waar iedereen minimaal 100 kg weegt..zwaar trainen, basis oefeningen en goed eten dan komt het wel goed..

grten

Klopt helemaal.Tis een explosieve krachtige sport.Zelf doe ik het ook niet meer vanwege een blessure aan mijn schouder.

Misschien dat rotator cuff oefingen baat hebben tegen blessures.Dus die zou ik wel doen.

• Topic Starter Topic Starter
Hey bedankt voor de reacties.
Maar weten jullie misschien wat de ideale manier van trainen voor deze sport zou zijn????

Hey, ik honkbal zelf ook en ben daarvoor nu ook aan het trainen. Het belangrijkste is je core: je benen, buikspieren (schuine buikspieren niet vergeten!!) en onderrug. Verder wordt het afgeraden lifts te doen boven het schoudergewricht ivb met blessures.

Terug
Naar boven