Fitness Seller

Voeding en trainings schema

Bezoekers in dit topic

Welly0345

Novice
Lid geworden
6 aug 2019
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m80
Vetpercentage
16%
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe veel kcal ik nodig heb ? Het internet staat helemaal vol met formules maar ze geven allemaal iets anders aan ik denk rond de 2600kcal maar wil het graag zeker weten..

Gewicht 83KG
Lengte 1.80

Wil iemand met meer ervaring als ik mijn schema nog eens nalopen

Screenshot_20190808-204531.png


Screenshot_20190808-204541.png
 
Laatst bewerkt:
Omdat je het zo aardig vroeg zal ik eens kijken naar je schema. :)

Eerste vraag van mij is uiteraard of je een beginner bent of niet. Hoe lang train je al, kan je nog iedere training progressie maken en wat zijn je huidige maxes op squat, flat bench en deadlift?
 
Whahah thanks!

Ik train nu z'n 3 jaar ben daarvoor gestopt voor een andere sport 2 jaar en daarvoor trainde ik 2 jaar met fitness 24 KG afgevallen en later wat bezig gehouden met kracht training in de eerste 2 jaar..
Mijn benen lopen vreselijk achter maar ben daar nu een jaartje mee bezig ik was het type die alleen naar de biceps en borst keek ,

Flat bench press 4 x 4 100KG
Squats 4 x 4 100KG ben meer voorstander van Leg press 4 x 8 320KG

Misschien kan je me een beetje in schatten op de foto die ik heb geupload..?

20181012_212533.jpg
 
Thanks! Je bent in ieder geval vrolijk tijdens het trainen! :p

Je al wat ervaring met trainen dus. Ik zou squat en deadlift zeker wat meer aandacht gaan geven, ondanks wat veel mensen beweren zullen ze je zeker extra massa opleveren op verschillende plaatsen en een heleboel kracht. Zelf heb ik niet veel ervaring met PPL schema's, maar het ziet er wel OK uit zo. Al zou ik in ieder geval bij één leg day squats en deadlifts toevoegen. Ik mis ook een verticale pull, of is de pullover eigenlijk een lat pulldown? Zo niet dan zou ik chinups/pullups en/of lat pulldowns toevoegen.

Hoe werkt de progressie in je schema? Oftewel, wanneer verhoog je het gewicht?

Verder hier nog een link met verschillende PPL schema's waar je wellicht wat inspiratie uit kunt halen: https://liftvault.com/programs/stre...-day-split-spreadsheet-collection-5-programs/
 
Blijven lachen eh ,

Fijn dat het er goed uit ziet
Benen zijn inderdaad ook heel belangrijk voor de groei van andere spieren daar ga ik meer aandacht aan besteden!
Ik heb hiervoor een upper lower schema gedaan van 4 dagen , voornamelijk met benen ben ik vooruitgegaan vond dat het redelijk snel sterker werd de laatste tijd bleef ik hangen bij de compound oefeningen zo af en toe lukte het om een herhaling meer te doen , ik ben momenteel aan het cutten en merk dat dat een grote rol speelt qua kracht , mijn doel is om wat sneller progressie te boeken door middel van 2 dagen extra te trainen om over de drempel heen te komen dit schema wil ik volgende maand ook gaan gebruiken met bulken,
Ja een verticale pull doe ik er inderdaad bij..
Ik ga proberen 1 herhaling meer te doen per set daarna verhogen in gewicht is dat goed?
Ik zal de link is even checken
 
Back
Naar boven