MuscleMeat

Voeding Massa

anthonyb

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
17%
Hallo body bulders,

Ik ga deze week beginnen met massa training,
Heeft 1 van jullie nog een mooi voedings schema of tips voor voeding?

gr Anthony

• Topic Starter Topic Starter
hey bedankt,

gebruik jij dit schema voor bulk?

Dit is mijn bulk schema ja.
is alleen niet op to date, heb hem verhoogt naar ongeveer 3100/3200 calorieën, maar die staat alleen op me eigen computer

voor een bulk schema is het belangrijk om eerst te berekenen wat je verbruikt per dag. Als je dat hebt berekend maak je een schema waarmee je meer calorieen binnen krijgt dan dat je verbruikt. Hierdoor word het een bulk schema. Als je een buikje hebt zou ik het zo clean mogelijk houden dus beperk de vetten. als je mager bent kan je afentoe wel eens een beetje smokkelen vrijdag een lekkere pizza als je maar aankomt. Net wat je zelf wilt. Maar als je hebt berekent hoeveel je moet binnenkrijgen om aan te komen kan je je schema gaan invullen. ik zou niet 3 grote maaltijden per dag eten maar 6 kleinere maaltijden zodat je constant voeding binnenkrijgt en je je verbranding niet gelijk doodgooit met een lading eten wat nooit verbrand kan worden. verder staat in de catagorie voeding bovenaan de lijst een paar handige topics om je schema goed samen te stellen en een betere uitleg over de dingen waar je op moet letten

• Topic Starter Topic Starter
Crispzz Top, zal er wat mee doen, alle informatie is welkom (train nu half jaartje namelijk)

Terug
Naar boven