Fitness Seller

Voeding schema Oke?

NielsonL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Hallo, ik stel mezelf even voor, ik ben Niels 21 jaar ,ik doe nu ongeveer 2 jaar aan fitness, Het laatste jaar echt serieus.
Nu heb ik een probleem, in februari ben ik begonnen met een bulk, me schema omgedraaid en me eten ook aangepast, ik woog 89 kilo(Ongeveer), (8 weken) na de bulk woog ik 99,5 kilo.
Zeker wat leuke massa meegepakt, maar mijn vet percentage is ook aan de hoge kant(20%), je ziet het niet heel erg (Behalve me buik),
3 weken geleden ben ik begonnen met een cut schema, ook natuurlijk mijn voeding en training aangepast.
Ik train nu dus sinds 3 weken, 3 dagen in de week en in het weekend doe ik aan hardlopen voor erbij (5-6KM) Ik ben sinds ik begon the cutten van 99 naar 93-94 kilo gegaan maar dat is waarschijnlijk door dat ik niet meer 8 keer per dag zoveel eet.
Doe ik het goed of kan ik nog wat dingen aanpassen?.
Hieronder me stats en me voeding.

21 Jr.
1.91
94 Kilo
Vet percentage: 17-18%

Eetschema

Eerste maaltijd om 10:00
3 eieren(Met eigeel) + 40gram Brinta met water

Tweede maaltijd om 12:00
200Gram Rundvlees + banaan

3e Maaltijd om 14:00
5 Bruine boterhammen met pindakaas + Glas Water

Trainen

Meteen na trainen een whey shake

Vierde maaltijd om 17:00/18:00 (Wat de pot schaft, natuurlijk wel zo min mogelijk vetten en veel groentes)

Vijfde maaltijd om 8 uur ( 200Gram Biefstuk+ Glas melk )

Zesde Maaltijd 10 uur 250gr Kwark

IK slaap ongeveer rond 12 uur, IVB met dat ik in de horeca werk en 'af en toe s 'avonds werk, Dat is ook de reden dat mijn eerste maaltijd om 10 uur is.

Ben ik correct bezig of zouden jullie dingen anders doen?, wil eigenlijk zo snel mogelijk me vet percentage naar beneden halen, me training is helemaal correct alleen ik loop met het eten te klungelen.
Graag zonder zo weinig mogelijk massa kwijt te raken!

Alvast bedankt!

Berekenen je Caloriebehoefte hier:
http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm

Wil je spiermassa aankomen: behoefte + 250 tot 500 kcal.
Wil je afvallen: behoefte - 250 tot 500 kcal

Vervolgens bereken je je macro's als volgt:
Eiwitten op ongeveer 2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Vetten op minstens 1 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Zorg er wel voor dat dit minimaal op 15% en maximaal op 40% van je totale kcal inname uitkomt.
De Rest van je caloriebehoefte kun je met koolhydraten opvullen.

Daarna kun je je schema opstellen met behulp van deze sheet:
[Link niet meer beschikbaar]
of www.myfitnesspal.com

Terug
Naar boven