XXL Nutrition

VOEDING T.O.V. eerste kuur

EFDE29

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Vetpercentage
14%
Graag advies , heb alles nu klaar om te beginnen met mijn eerste kuur , wat is ga doen is :

week 1-10 30 mg dbol p/d
week 3-10 250 mg test e p/w
weer 3-30 200 mg deca p/w
week 10 - 12 nolva 20mg p/d

ik heb me reeds goed ingelezen , en voor laten lichten , toch wou ik graag nog jullie mening horen qua voedings advies , denk al erg om mijn voeding , maar moet ik tijdens mijn kuur aggresief meer gaan eten (koolhydraten / eiwitten ? ) ik heb wel een schema in mijn hoofd , maar hoor graag wat jullie er van denken .

stats :

1.80 m
81 kg
16 % bf
train nu 4 jaar serieus , en denk de laatste 2 jaar goed om voeding

mijn doen , nu gainen , dan cutten en er uiteindelijk wat kg aan over houden

tnx

post dat schema eens, lijkt me netzo handig.

10 weken dianabol, 2 weken nakuur gelijk beginnen met inject, vanaf week 3 pas de test en deca ?

• Topic Starter Topic Starter
op advies van mijn (ervaren aas gebruikende) trainispartner dit schema opgezet , ook na veel inlezen leek me dit een goed plan van aanpak , mocht je er een andere mening over hebben graag delen . voedingsschema wat ik nu volg , en wat ik van plan ben te gaan volgen zal ik uittypen en posten .

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 01:05 ----------

en ja eerste 2 weken kickstart met dbol . en vanaf week 3 inject ,met test en deca elke week

deca 3 -30? klopt de 30?

Doe beter

1/4 Dbol 50 mg
1/10 test e 500 mg
12/16 nolva 20 mg

• Topic Starter Topic Starter
deca uiteraard 3-10 ook
is jouw opgave van test niet erg hoog voor de eerste keer ? en helemaal geen deca ? just curious , heb de boel al klaar , maar kan alles nog wijzigen . t doel is om flink te winnen qua massa , en sterker te worden .

Als je advies hebt gekregen van ervaren gebruiker, en veel hebt ingelezen waarom vraag je hier advies ?

Graag advies , heb alles nu klaar om te beginnen met mijn eerste kuur , wat is ga doen is :

week 1-10 30 mg dbol p/d
week 3-10 250 mg test e p/w
weer 3-30 200 mg deca p/w
week 10 - 12 nolva 20mg p/d

ik heb me reeds goed ingelezen , en voor laten lichten , toch wou ik graag nog jullie mening horen qua voedings advies , denk al erg om mijn voeding , maar moet ik tijdens mijn kuur aggresief meer gaan eten (koolhydraten / eiwitten ? ) ik heb wel een schema in mijn hoofd , maar hoor graag wat jullie er van denken .

stats :

1.80 m
81 kg
16 % bf
train nu 4 jaar serieus , en denk de laatste 2 jaar goed om voeding

mijn doen , nu gainen , dan cutten en er uiteindelijk wat kg aan over houden

tnx

Naturel verder trainen voor de 1e 15 kg, kuur slaat nergens op.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 01:59 ----------

Week 1-4 Dbol op 50/60mg ed
Week 1-12 Test E 250mg e5d
Week 1-10 Deca 200mg ew
Nakuur 14 dagen na je laatste inject 20mg Tamoxifen 4 weken lang, evt met 50mg clomid de 1e 2 weken.

[Resultaat, veel vocht, vet een spiermassa, je zult 60%-75% van je gewonnen kg's verliezen na je kuur.]

Pas je voeding en training hier op aan elke 2 weken om zvm te behouden.
Het beste is eerst diep cutten en dan lean gainen, zo kun je alles beter onder controle houden en kun je van een rebound gebruik maken.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 02:00 ----------

Ik ben niet ervaren, lees dit net via Google

1.80 m
81 kg
16 % bf

Zou je niet eerst voor de 85kg gaan natural? Want als dit je gains zijn in 4 jaar heb je nog wel wat kennis nodig over voeding en dergelijke? Correct me if im wrong, no offence.

Aap en Porter hebben gelijk. Eerst nog gainen voordat je begint. Als je twee jaar al goed op je voeding let dan is daar iets nog niet goed. Je kan makkelijk naar de 85 zonder kuur.

Waarom niet gewoon test only
Eens kijken wat je lichaam ermee doet
Of eventueel een kickstart d-bol erbij

Als jij al 2 jaar 'goed' met je voeding bezig bent, dan zouden je stats denk ik wat anders zijn. Correct me if i'm wrong.
Met welk gewicht ben je begonnen? En plaats je voedingsschema, to be sure.

Terug
Naar boven