Fitness Seller

voeding/vetverlies, vraagje:

musclegainer1

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
beste mensen,

heb laatste 3 weken niet kunnen training wegens kwetsuur aan mijn schouder,
heb ook niet meer op mijn eten gelet en ben dus ook direkt vetter geworden vooral aan mijn buik.
ben nu sinds eergisteren terug begonnen met trainen en met men voeding,
nu was men vraagje of mijn inname ongeveer goed zit,
de bedoeling is om trug eerst wat vet te verliezen en tot de 12% vet te gaan

ben 1.70m, 70kg 16.2% vet

zit nu per dag aan:
2250 kcal ,
150gr carbs
200gr eiwitten

is dit goed als ik vet wil verliezen of droger wil trainen of zit het ergens niet goed?
heb niet zo heel veel ervaring met vetverlies

Laatst bewerkt:
Hoe at je voordat je geblesseerd raakte? Gebruik dat als ijkpunt.... Wat kreeg je toen binnen? Kwam je toen aan? Viel je toen af? Bleef je gewicht gelijk? Dan weet je precies wat je onderhoud is met het activiteitschema wat je toen had en wat je nu dus weer op wilt gaan pakken, als je vanuit daar start, dan weet je ook wat je moet aanpassen als je nu wat af wilt vallen toch? Zo moeilijk is het allemaal niet...

Btw je noemt je vet inname niet..? Hoe kom je aan die 2250 kcal?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe at je voordat je geblesseerd raakte? Gebruik dat als ijkpunt.... Wat kreeg je toen binnen? Kwam je toen aan? Viel je toen af? Bleef je gewicht gelijk? Dan weet je precies wat je onderhoud is met het activiteitschema wat je toen had en wat je nu dus weer op wilt gaan pakken, als je vanuit daar start, dan weet je ook wat je moet aanpassen als je nu wat af wilt vallen toch? Zo moeilijk is het allemaal niet...

Btw je noemt je vet inname niet..? Hoe kom je aan die 2250 kcal?

ervoor was ik vooral aan het eten voor wat bij te komen, maar die 3 weken dat ik niet getraind heb , heb ik alles wat verwaarloosd en teveel vettigheid gegeten en ben ook aan men buik op 3 weken te vet geworden,
wil daarom eerst trug droger trainen en vet verliezen vooral aan men buik.

vetten weet ik niet juist, sommige maaltijden doe ik lepel olijf olie op en smorgens tonijn

laatste 2 dagen dee ik het zo:
9u, 150gr tonijn, 100gr havermout
training
11:30 150gr rijst, spinazie, 125gr kipfilet
13u: whey shake, banaan
16u: 6 eieren
18u: 125gr kipfilet, brocolli
20u: whey shake, eiwitreep
22u: 250gr magere kaas

houd minimaal 1gr vet/kg LG aan, waarschijnlijk zit je net safe met die (grote) hoeveelheid kaas savonds. Ik zou eerder wat minder daarvan nemen en ook andere vetbronnen tot je nemen. Voor de rest vetverlies blijft puur onder caloriebehoefte eten onafhankelijk van je macro's. Bespoedigen kan door cardio op hartslag

houd minimaal 1gr vet/kg LG aan, waarschijnlijk zit je net safe met die (grote) hoeveelheid kaas savonds. Ik zou eerder wat minder daarvan nemen en ook andere vetbronnen tot je nemen. Voor de rest vetverlies blijft puur onder caloriebehoefte eten onafhankelijk van je macro's. Bespoedigen kan door cardio op hartslag
Magere kaas = kwark... want Belg (?) dus geen vetbron ;)

Terug
Naar boven