MuscleMeat

Voeding voor en na training.

Jordidelaat

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Yoo mensen,

Ik ben nogal een 'beginner', dus heb nog veel te leren en omdat ik niet veel hierover kon vinden dacht ik, dan maak ik zelf maar even een topic aan.

Ik heb een vraag over de voeding voor en na het fitnessen.

Hoe ik het nu doe:
Half uur voor de training: Banaan.
Half uur na de training: Kwark met rozijnen / Magere yoghurt met biologische muesli.

Kan ik dingen beter doen of veranderen?

Alvast bedankt,
Jordi.

Half uur voor training : snelle eiwitten (whey bv.)
Half uur na training : snelle eiwitten( whey bv.) En tijdens training dextrose of maltodextrine etc. (Snelle suikers). 2 uur voor training meal met veel eiwitten en arbs en zelfde 1 - 2 uur na training. Probeer vet 2 uur voor en na je training te vermijden aangezien dit de opname van de rest vertraagd.

Half uur na training : snelle eiwitten( whey bv.) En tijdens training dextrose of maltodextrine etc. (Snelle suikers). 2 uur voor training meal met veel eiwitten en arbs en zelfde 1 - 2 uur na training. Probeer vet 2 uur voor en na je training te vermijden aangezien dit de opname van de rest vertraagd.

Die shake's zijn niet echt relevant

de shake vóór de training is niet van belang, deze kun je beter nemen wanneer je wakker wordt
zorg er iig voor dat je na de training een shake drinkt en wat snelle suikers bijvoorbeeld een glas appelsap

Beter je totale voeding op een dag in orde dan dat je per se dextrose en al die whey rond je training nodig hebt.
Ik neem alleen whey na de training uit lazyness

Zorgen voor eem beter herstel. Zeker als je ook nog bcaa's neemt.
Lol @ BCAA's :roflol:

Persoonlijk train ik liever op een lege maag, mn laatste meal is 3uur voor mn training fzo, soms zorg ik voor wat melk tussendoor maar kheb liever dat mn maag niets verteert bij het trainen.. Na de training dextrose en whey. :)

Laatst bewerkt:
Lol @ BCAA's *roflol*

Persoonlijk train ik liever op een lege maag, mn laatste meal is 3uur voor mn training fzo, soms zorg ik voor wat melk tussendoor maar kheb liever dat mn maag niets verteert bij het trainen.. Na de training dextrose en whey. :)

Of lichter verteerbare carbs zoals bv speltpasta? dan gaat er zowieso ook minder energie naar het verteren en krijg je toch nog wat extra brandstof binnen...

Of lichter verteerbare carbs zoals bv speltpasta? dan gaat er zowieso ook minder energie naar het verteren en krijg je toch nog wat extra brandstof binnen...
Mja ik vind mn trainingen gewoon beter gaan op een lege maag, neem wel af en toe een pre workout wanneer ik de energie nodig heb.

kap eens met die propoganda voor supplement bedrijven.
Snelle eiwitten of langzame eiwitten maakt niets uit.

Terug
Naar boven