Fitness Seller

Voeding vraag koolhydraten

jT86

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
72kg
Hallo ik heb enkele vraagjes,
Ik ben op 2,5jaar tijd van 116kg naar 72kg vermagert door cardio te doen en op mijn eten te letten.
ik ben 25 en meet 1,76cm.
Ik train nu al enkele maanden met de gewichten maar ik krijg geen veruitgang. Ik neem s'morgens een whey gold standard (2 scoops).
En soms na mijn training ook 1scoop. (ik heb ook lean gainer staan dat raden z emij aan om s'morgens te nemen in plaats van de whey gold).

Een halfuur voor ik naar de gym ga neem ik ook 2a3 scoops jack3D.
Maar ik zou er koolhydraten moeten bij nemen heb ik mij laten vertellen.

Is er hier soms iemand met tips of schema's die mij verder opweg zouden kunnen helpen????

alvast bedankt
mvg jt

Als je niet aankomt eet je te weinig.

Bereken je basisbehoefte en maak een schema aan de hand daarvan.. 500 kcal boven basis voor aankomen en 500 er onder voor cutten wordt meestal aangehouden.

Hier een template waarmee je zelf je voeding schema kunt samenstellen.
Op de tweede tab kun je ook je caloriebehoefte uitrekenen.
[Link niet meer beschikbaar]

Probeer ongeveer 2g per kilogram aan eiwitten te eten (bij jou ongeveer 150g).
Daarnaast ongeveer 1g per kilogram aan vetten (bij jou ongeveer 75g).
De rest van je caloriebehoefte vul je op met koolhydraten.
Voorbeeld schema:

Ontbijt: Havermout, melk, whey, banaan
Tussendoor: Volkorenbrood, kipfilet, pindakaas
Lunch: Volkorenbrood, kipfilet, pindakaas
Tussendoor: Zilvervliesrijst of Volkoren pasta, Kipfilet of Vis, Groenten, olijfolie
Diner: Zilvervliesrijst of Volkoren pasta, Kipfilet of Vis, Groenten, olijfolie
Tussendoor: Kwark of Caseine, ongezouten pinda's of noten

Hier een template waarmee je zelf je voeding schema kunt samenstellen.
Op de tweede tab kun je ook je caloriebehoefte uitrekenen.
[Link niet meer beschikbaar]

Probeer ongeveer 2g per kilogram aan eiwitten te eten (bij jou ongeveer 150g).