Fitness Seller

Voeding vraag koolhydraten

jT86

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
72kg
Hallo ik heb enkele vraagjes,
Ik ben op 2,5jaar tijd van 116kg naar 72kg vermagert door cardio te doen en op mijn eten te letten.
ik ben 25 en meet 1,76cm.
Ik train nu al enkele maanden met de gewichten maar ik krijg geen veruitgang. Ik neem s'morgens een whey gold standard (2 scoops).
En soms na mijn training ook 1scoop. (ik heb ook lean gainer staan dat raden z emij aan om s'morgens te nemen in plaats van de whey gold).

Een halfuur voor ik naar de gym ga neem ik ook 2a3 scoops jack3D.
Maar ik zou er koolhydraten moeten bij nemen heb ik mij laten vertellen.

Is er hier soms iemand met tips of schema's die mij verder opweg zouden kunnen helpen????

alvast bedankt
mvg jt

Als je niet aankomt eet je te weinig.

Bereken je basisbehoefte en maak een schema aan de hand daarvan.. 500 kcal boven basis voor aankomen en 500 er onder voor cutten wordt meestal aangehouden.

Hier een template waarmee je zelf je voeding schema kunt samenstellen.
Op de tweede tab kun je ook je caloriebehoefte uitrekenen.
[Link niet meer beschikbaar]

Probeer ongeveer 2g per kilogram aan eiwitten te eten (bij jou ongeveer 150g).
Daarnaast ongeveer 1g per kilogram aan vetten (bij jou ongeveer 75g).
De rest van je caloriebehoefte vul je op met koolhydraten.
Voorbeeld schema:

Ontbijt: Havermout, melk, whey, banaan
Tussendoor: Volkorenbrood, kipfilet, pindakaas
Lunch: Volkorenbrood, kipfilet, pindakaas
Tussendoor: Zilvervliesrijst of Volkoren pasta, Kipfilet of Vis, Groenten, olijfolie
Diner: Zilvervliesrijst of Volkoren pasta, Kipfilet of Vis, Groenten, olijfolie
Tussendoor: Kwark of Caseine, ongezouten pinda's of noten

Hier een template waarmee je zelf je voeding schema kunt samenstellen.
Op de tweede tab kun je ook je caloriebehoefte uitrekenen.
[Link niet meer beschikbaar]

Probeer ongeveer 2g per kilogram aan eiwitten te eten (bij jou ongeveer 150g).
Daarnaast ongeveer 1g per kilogram aan vetten (bij jou ongeveer 75g).
De rest van je caloriebehoefte vul je op met koolhydraten.
Voorbeeld schema:

Ontbijt: Havermout, melk, whey, banaan
Tussendoor: Volkorenbrood, kipfilet, pindakaas
Lunch: Volkorenbrood, kipfilet, pindakaas
Tussendoor: Zilvervliesrijst of Volkoren pasta, Kipfilet of Vis, Groenten, olijfolie
Diner: Zilvervliesrijst of Volkoren pasta, Kipfilet of Vis, Groenten, olijfolie
Tussendoor: Kwark of Caseine, ongezouten pinda's of noten

Dit dus.

• Topic Starter Topic Starter
K allemaal bedankt, zal dit eens bekijken.

gij eet zomaar iets ofwa?
2 a 3 scoops jack3d...deadwish ofzo?
en ge hebt zoveel moeite gedaan om af te vallen...en nu zijt ge bezig met ne gainer ? wth ben je bezig eigenlijk

Idd heb ik vandaag ook vernomen, iemand had mij dat aangeraden maar ik heb nu vernomen via een diëtist dat ik mijn voeding gewoon moet aanpassen door om de 2,5 u iets te eten en meer bruin brood ook. Die wheyshake mag ik blijven doen. Moet gewoon meer kip eten en volkorenbrood enz

Gewoon inlezen.. 'Al doende leert men'. Door den duur kom je er zelf wel achter wat werkt voor jou en wat niet. Ik ken meerdere dietisten persoonlijk, en ik weet beter wat goed voor mij is dan die 'vakmensen'. Prestigio heeft hier eigenlijk al een heel groot deel gezegd van wat je moet weten. Daarvoor moet je heus niet naar een dietist :).

Zelf de touwtjes in handen nemen. Je moet natuurlijk ook de inspanning leveren en zelf wat moeite doen :). En als ik je verhaal zo lees, kan je dat wel. Niet opgeven of gas terugnemen nu ;).

Gewoon inlezen.. 'Al doende leert men'. Door den duur kom je er zelf wel achter wat werkt voor jou en wat niet. Ik ken meerdere dietisten persoonlijk, en ik weet beter wat goed voor mij is dan die 'vakmensen'. Prestigio heeft hier eigenlijk al een heel groot deel gezegd van wat je moet weten. Daarvoor moet je heus niet naar een dietist :).

Zelf de touwtjes in handen nemen. Je moet natuurlijk ook de inspanning leveren en zelf wat moeite doen :). En als ik je verhaal zo lees, kan je dat wel. Niet opgeven of gas terugnemen nu ;).

K bedankt maar ik raak dus echt niet vooruit e, ik blijf hangen op het aantal gewicht dat ik kan nemen tijdens de training dat is zo frustrerend :(

die gewichten dat komt vanzelf wel. gewoon goed blijven trainen en veel advies vragen over oefeningen

Terug
Naar boven