XXL Nutrition

voeding

tyson666

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
hey,ik loop sinds enkele tyd na iemand da mijn voeding regelt,en ben op16weken van 73kg 10%vet naar 89kg en 12%vet gegaan met de nodige suplementen... :cool: mijn dieet telde 4200cal p dag d8 ik....
nu zit ik 7weken zonder suplementen enkel hgh het minimum
nu heb ik nieuw dieet 2600cal p dag en meer aan eiwitten dan vorige,vorige waren veel koolh.... bedoeling is om zeker niet af te vallen,beetje bijkomen als lukt en vet % na beneden te halen?heeft er iemand tips voor me kwa voeding?eventueel suplementen?wss alzeker geen teso of vochtophoudende pro....
ps ben hier nieuw :)
greetz!!

dus je wilt met 2600kcal en een stofwisseling die gewend is aan 4200 kcal niet afvallen maar aankomen en vet verliezen?

Met zo`n zinsopbouw, is jouw bericht te vermoeiend om te lezen.

met 2600kcal per dag ga je zeker af vallen

Begin toch eens met duidelijk te zijn over wat je wenst hoe je aan je kcal komt en plaats even je voeding schema tot in detail !

Voor supplementen is er een mooi deel in het forum.

• Topic Starter Topic Starter
allezins droger komen is de bedoeling,en zeker niet onder de 80kg gaan...

Als je bij 80 kg nog niet droog genoeg bent in jouw ogen dan zul je toch echt onder de 80 kg moeten.
Wat maakt die 80 kg grens nou uit ,als je er onder de 80 kg in jouw ogen beter uit ziet?

Wil je echt snel en mega droog worden dan ff een DNP kuurtje erin kletsen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-dnp-69801/

P.s. persoonlijk durf ik het niet (heb ik ook niet nodig imo),veelste heavy als ik al die verhalen lees maar je hebt wel snel resultaat!

dus je wilt met 2600kcal en een stofwisseling die gewend is aan 4200 kcal niet afvallen maar aankomen en vet verliezen?

Terwijl die al op een mooie 12% zit.
Dream on.

:D

Je bent 26.
Mag ik weten hoevaak je sport per week?
Want volgens mij zit jij dan qua kcal onder de gem. behoefte.
En zoals 4 Myself hierboven al vermeldde is jou lichaam gewend aan de 4200 kcal die je binnen krijgt.
Het zou mooi zijn als het zou kunnen, en heeel misschien kan het theoretisch in enkele gevallen wel. Maar ik denk dat in de praktijk het bijna onhaalbaar is voor iedereen.

Laatst bewerkt:
Ik vind het maar een raar verhaal

• Topic Starter Topic Starter
ik train 2op,1af...
voor de mensen die hier niet zoveel begrijpen :o))))))
2dagen trainen
1dag rust
2dagen traien
1dag rust
grtz!!

ik train 2op,1af...
voor de mensen die hier niet zoveel begrijpen :o))))))
2dagen trainen
1dag rust
2dagen traien
1dag rust
grtz!!
Tijdens de training sloop je ieder deel van jezelf. Tijdens de rust groei je juist! Doe training-rust-training-rust-etc. Tenzij je met een split werkt, natuurlijk.

het werkt goed voor hem, dus waarom veranderen..
als het echt zo gaat zoals je zegt, zou ik gewoon nog even doorgaan. daarna hardcore cutten en je bent precies op je 80 kg.
succes

Terug
Naar boven