- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 28%
Welke diploma's moet je in België kunnen voorleggen om voedingconsulent/fitnesscoach te worden in (hoofd)bijberoep
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke diploma's moet je in België kunnen voorleggen om voedingconsulent/fitnesscoach te worden in (hoofd)bijberoep

De ervaringen worden samen vertaald naar competenties, conform de SERV – beroepsstandaarden. Deze talentenmap wordt beoordeeld door 2 assessoren.
Vervolgens wordt de kandidaat uitgenodigd voor een assessment, dat bestaat uit een observatie in beroepsrelevante context, een rollenspel, een kort gesprek, een interactieve video en een kennistest.
Ik heb hun site eens nagelezen en ze zijn niet meer dan een zelfverklaarde overkoepelende fitnessorganisatie. Een soort uitgevonden pyramidestructuur binnen fitness organisaties.De Fitnessorganisatie vzw is ongeveer een jaar geleden begonnen met het uitreiken van dergelijke "ervaringsbewijzen"
[Link niet meer beschikbaar]
1 keer scrollen
Het gaat hierbij wel over: Ervaringsbewijs Fitnessbegeleider, Groepsfitnessbegeleider en Personal Trainer
Wauw, je mag dus zonder opleiding mensen zeggen wat ze al dan niet moeten eten. Dat is wel sterk.Wettelijke vereisen ? Het is een vrije branche. Iedereen mag zich fitnesstrainer of voedingsconsulent noemen ! Maar het geniet wel de voorkeur om diploma's te hebben als je bij een sportschool wilt gaan werken.
Fit!vak is in Nederland de erkende fitnessbranche . Wat het in Belgie is , dat weet ik niet . Maar bij AFN (heeft nu een andere naam) lopen er een aantal cursisten die uit Belgie komen.
Wauw, je mag dus zonder opleiding mensen zeggen wat ze al dan niet moeten eten. Dat is wel sterk.
Wauw, je mag dus zonder opleiding mensen zeggen wat ze al dan niet moeten eten. Dat is wel sterk.
Als je personal trainer wil worden in België dan moet je een opleiding volgen georganiseerd door Syntra en Bloso.
Ik had al eens een kijkje genomen op de site van syntra-middenvlaanderen, maar niks gevonden.Als je personal trainer wil worden in België dan moet je een opleiding volgen georganiseerd door Syntra en Bloso.