AndroidHealthClinic

Voedings"schema", kort door de bocht

FrankUNL

Cool Novice
Waardering
0
Ik schets mijn huidige voedinginname en zou graag jullie mening willen horen.
Ik eet nu bijna twee weken aangepast en ben van 72/73kg naar 76/77kg gegaan(!?). Moet dus wel de extra voeding in mijn systeem zijn, maar kan dat 4kg zijn?

Trainingsbelasting: 4/5 traingsdagen per week. 3 sets tot uitputting 8-14 herhalingen. 3-dagen-split.

"/ " = "of"
Grofweg:

7:00 35g wheyshake met 100ml melken 30g havermout/banaan

7:45 300g kwark met muesli

10:30 300g kwark met muesli/ 2 bruine boterhammen met 1 gekookt ei /1 eierpannenkoek

13:00 300g kwark met muesli/ 4 bruine boterhammen met 2 gekookt eieren/2 eierpannenkoeken

16:00 300g kwark met muesli/ 2 bruine boterhammen met 1 gekookt ei /1 eierpannenkoek

19:00 standaard avondeten met 150g vlees/vis

22:00 300g kwark met muesli

23:00/24:00 150g kwark met eetlepel olijfolie

Op traingsdagen:

Voor training 50-70g whey

Na training 100g maltodextrine (Fantomalt) met af en toe 35g whey.

Tonijn zal ik binnenkort proberen als eiwitbron.

Laatst bewerkt:
eat_more_chicken.sized.jpg

Je eet gewoon 1.2 kg kwark? :P

****ing hell wa eet jij veel kwark

bij de 22:00 maaltijd kun je de muslie beter weglaten

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt! Btw de "/"staat voor "of" zoals ik boven vermelde.

gast wissel eens af man, gooi er een paar warme maaltijden in, muesli is niet de enige kh bron die er bestaat he ;)..

smiddags 100 gram rijst, 300 gram kip + groente toevoegen, Daarbij mis je de goede vetten (aannemende dat er weinig noten in de muesli zitten). Neem hiervoor wat zalm, noten ofzo.

Dit ga je niet lang volhouden denk ik

Bedankt! Btw de "/"staat voor "of" zoals ik boven vermelde.
Dus gemiddeld gezien eet je 600g kwark. Dat valt best mee vind ik. Wel grappig, ik gebruik ook maltodextrine, bevalt het je een beetje?

@schema: Misschien dat je de muesli af en toe eens kunt af wisselen met havermout, brinta of iets dergelijks?

• Topic Starter Topic Starter
Dus gemiddeld gezien eet je 600g kwark. Dat valt best mee vind ik. Wel grappig, ik gebruik ook maltodextrine, bevalt het je een beetje?

@schema: Misschien dat je de muesli af en toe eens kunt af wisselen met havermout, brinta of iets dergelijks?

Ja, niet zo zoet als druivensuiker. En zorgt ook niet voor zo'n korte hoge piek in de suikerspiegel had ik begrepen.

****ing hell wa eet jij veel kwark

bij de 22:00 maaltijd kun je de muslie beter weglaten

gast wissel eens af man, gooi er een paar warme maaltijden in, muesli is niet de enige kh bron die er bestaat he ;)..

smiddags 100 gram rijst, 300 gram kip + groente toevoegen, Daarbij mis je de goede vetten (aannemende dat er weinig noten in de muesli zitten). Neem hiervoor wat zalm, noten ofzo.

Dit ga je niet lang volhouden denk ik

Helemaal mee eens.
waarom eigenlijk zoveel kwark??? (denk aan andere eiwit bronnen, zie andere reacties)

2 bruine boterhammen met ei staan echt niet gelijk aan 300gr kwark.
je neemt imo te veel eiwitten, maar goed.

Waarom neem je soms na de training whey?? misschien is dat beter om altijd te doen!

succes er mee!

Terug
Naar boven