XXL Nutrition

Voedings schemma tips en kritiek welkom

Rasta Boy

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Dit is wat ik ongeveer op een dag eet:
verder eet ik geen junkfood,snoep, koekjes etc doe geen alcohol etc.

Mijn doel van dit schema is toch een beetje cleanbulken. tips en kritiek meer dan welkom:)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Pistache vervangen door pecan en/of walnoten. Halfvolle melk vervangen door magere melk evt.
Zie geen eiwitshakes?
Pak die ff net na je training en wat complexe koolhydraten voor je training. Verder ziet het er netjes uit.
Welke tijd train je? En wat is je lengte, gewicht, bf?

• Topic Starter Topic Starter
Pistache vervangen door pecan en/of walnoten. Halfvolle melk vervangen door magere melk evt.
Zie geen eiwitshakes?
Pak die ff net na je training en wat complexe koolhydraten voor je training. Verder ziet het er netjes uit.
Welke tijd train je? En wat is je lengte, gewicht, bf?

Beankt voor je reactie,

uuhm ik drink geen eiwitshakes meer, ik dronk altijd whey maar kreeg hier een bolle kop van. Ik train meestal rond 19:00

gewicht is 75 kilo en mijn lengte 177, bf schat ik rond de 14%
Wat bedoel je trouwens met complexe koolhydraten?

Graag gedaan. Een bolle kop komt niet van whey denk ik want dat zijn geen casseine eiwitten. maar van zout creatine casseine of steroiden. Eet je veel brood, drink je veel soep ofzo? Zou iig niet van whey eiwitshakes kunnen komen.
Eerder door teveel melk. Waarom whey? Snelste opneembare eiwitten die in je voedingsschema passen.
Complexe koolhydraten bedoel ik mee rijst met kip groente of brinta havermout of bambix.
Handig is ook bij elke maaltijd een gekookt ei, krijg je altijd voldoende eiwitten binnen.

Als je in de toekomst vragen hebt of wat dan ook stuur me even een privébericht dan help ik je verder.

Gr

Laatst bewerkt:
wat is er mis met halfvolle melk?? Zo hoog zit ie niet in zijn vetten...
En waarom geen pistache, die zijn superlekker man (wel n hoop werk!)
Whey is niet noodzakelijk (al heeft het geen zin tegen n bolle kop.)
Ieder maaltijd n gekookt ei om voldoende eiwit binnen te krijgen???
kip is geen complexe koolhydraat! Man wat een adviezen hier!!!

Wat je ook doet, stuur deze tipgever maar geen privebericht voor advies, lijkt me niet de beste adviseur!

on topic:

Je krijgt ongeveer dik 3 g/kg eiwit binnen, 5/kg koolhydraten en 0,8/kg vet
Dat lijkt me zelf een mooi uitgangspunt. Mocht je niet vooruit gaan, kun je in de loop vd tijd je carbs en/of vetten wat opvoeren, of als je vetter wordt je kh wat omlaag brengen.

Terug
Naar boven