- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Hey Ron,r o n zei:Ik ga dat zo proberen,vanaf maandag,bedankt dat je de moeite hebt genomen,wat ik nu nog moet weten is wat ik het beste kan pakken om het een beetje te versnellen.kan het kwaad om wat jintropin erbij te nemen,alleen om af te vallen,maat van mij is gestopt omdat het te heftig voor hem was.gr ron
Neem even niets erbij. Het is nu eerst zaak er achter te komen waar je lichaam het best op reageert en dat heeft wat tijd nodig. Als je nu al begint met middelen vertekent dat beeld. Daarnaast moet je lichaam het eerst zelf doen. Gaat het na verloop van tijd wennen en/of tegensputteren (en dat gaat gebeuren want een lichaam past zich razend snel aan aan een bepaalde workload en aan wat het aan energie binnenkrijgt) dan kun je altijd nog kijken wat het meest geschikt is om het een steuntje in de rug te geven.
Je bent letterlijk een grote jongen. Dat betekend dat er onder je babyvet een best pak aan spiermassa zit. Maar easy does it
Voeding op orde brengen, training op de rit en er voor 100% tegenaan. Moet jij eens zien wat er gebeurt. Begrijp me niet verkeerd ik ben absoluut niet tegen gebruik van burners, groeihormoon of as. Waar ik wel tegen ben is dat mensen deze middelen A. gebruiken als quick fix (die bestaat nl niet) en B. gebruiken zonder hun lichaam te kennen en te weten hoe het reageert op een goed voedings en trainingspatroon (ook na een kuur zul je vaak nog aardig wat bf moeten dumpen, als je dan niet weet hoe kost het je veel onnodige tijd en moeite). Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Gr. D.