AndroidHealthClinic

Voedingschema - 2500

VinnaAce

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Hi allemaal.
Ik heb dit schema zelf gemaakt.
Ik ben 18 jaar 95 kilo en balanceer tussen de 14% en 16% bodyfat.
Mijn doel met dit schema is om te cutten.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden en waar ik nog enig aanvulling kan toevoegen.

Vince

Schermafbeelding 2017-12-04 om 20.31.23.png

Bijlagen

In principe moet je genoeg hebben aan 2 gram proteine per kg lichaamsgewicht (in jouw geval ong. 185 gram). Je vetten mogen dan ook zeker omhoog, op het forum wordt veelal 1 gram per kg lichaamsgewicht aangeraden (dus in jouw geval ong 90-95 gram).

Probeer 'ns wat whey weg te laten en pindakaas of noten toe te voegen aan je maaltijden/snacks. Het blijft een kwestie van trial en error:)

Ik hoop overigens dat je wel wat meer drinkt dan slechts 4 glazen water op een dag en wat shakes?

In principe moet je genoeg hebben aan 2 gram proteine per kg lichaamsgewicht (in jouw geval ong. 185 gram). Je vetten mogen dan ook zeker omhoog, op het forum wordt veelal 1 gram per kg lichaamsgewicht aangeraden (dus in jouw geval ong 90-95 gram).

Probeer 'ns wat whey weg te laten en pindakaas of noten toe te voegen aan je maaltijden/snacks. Het blijft een kwestie van trial en error:)

Ik hoop overigens dat je wel wat meer drinkt dan slechts 4 glazen water op een dag en wat shakes?

In de cut zou ik liever wat hoger gaan zitten..

• Topic Starter Topic Starter

Ja ik drink de hele dag door water maar express bij het avond eten 4 glazen water neergezet omdat ik tijdens het eten 4 glazen water moet drinken. ook drink ik vaak thee in de avond zit rond de 3 liter per dag

Ik vind je kcal om mee te beginnen erg laag, je kan zo geen kant meer op zodra je vastloopt. Zou persoonlijk je kwark voor de training vervangen door een eiwitbron die sneller verteert. Verder je pot b&f whey opmaken en voortaan voor een ander merk kiezen. In principe good to go, al zullen een aantal mensen je nog aanspreken op dat de vetten hoger moeten en de eiwitten lager.

vetten iets hoger in zetten en eiwitten omlaag.

bedoel je hoger in vetten of in de eiwitten

Reageerde op het aantal eiwitten, de richtlijn van 2gr. Is een richtlijn voor de bulk imo. In de cut (bij een deficit) worden er meer eiwitten gebruikt als energiebron.. dus in de cut hoger gaan zitten..better be safe then sorry.

Vetten 60gr zie ik nu staan, mogen idd omhoog

Ik vind je kcal om mee te beginnen erg laag, je kan zo geen kant meer op zodra je vastloopt. Zou persoonlijk je kwark voor de training vervangen door een eiwitbron die sneller verteert. Verder je pot b&f whey opmaken en voortaan voor een ander merk kiezen. In principe good to go, al zullen een aantal mensen je nog aanspreken op dat de vetten hoger moeten en de eiwitten lager.

Wat is zijn onderhoud dan?

Geen idee, dat vertelt hij niet. Ik weeg zelf ongeveer evenveel en mijn onderhoud ligt al op 3000+kcal, kan me niet voorstellen dat 2300 dan erg lekker is om mee te beginnen.

Precies, dus kan je er ook niet veel over zeggen. Mijn onderhoud ligt op ongeveer 4500/4700 en ik ben lichter. Kijk eens naar robke weegt iets van 100 kg en heeft maar een onderhoud van 2500

Precies, dus kan je er ook niet veel over zeggen. Mijn onderhoud ligt op ongeveer 4500/4700 en ik ben lichter. Kijk eens naar robke weegt iets van 100 kg en heeft maar een onderhoud van 2500
Ik begrijp niet precies waar je met deze constatering naar toe wilt. TS stelt een vraag zonder daarbij alle informatie te vermelden, is het dan raar dat ik (redelijke) aannames maak met de informatie die hij wel vermeldt?

Ik begrijp niet precies waar je met deze constatering naar toe wilt. TS stelt een vraag zonder daarbij alle informatie te vermelden, is het dan raar dat ik (redelijke) aannames maak met de informatie die hij wel vermeldt?

Tja ik zou dan eerder eerst vragen wat zijn onderhoud is alvorens ik ga roepen of iets te hoog of te laag is, dat was mijn punt. Verder bedoel je het goed, is geen aanval!

In principe is dit gewoon een goede eiwitbron. Ik snap niet zo goed waarom hij hiermee zou moeten stoppen voor betere resultaten

Als je niet weet waarom hij moet stoppen met B&F whey/eiwitten, dan moet je de forums hier even wat beter lezen. Dan weet je vanzelf waar dat advies vandaan komt...

Als je niet weet waarom hij moet stoppen met B&F whey/eiwitten, dan moet je de forums hier even wat beter lezen. Dan weet je vanzelf waar dat advies vandaan komt...
Hij is 18 jaar en begint waarschijnlijk net. Ja, de etiketten kloppen niet, maar vind het onzin dat er vaak wordt gedaan alsof er 0,1% eiwit inzit en 60% carbs.

Hij is 18 jaar en begint waarschijnlijk net. Ja, de etiketten kloppen niet, maar vind het onzin dat er vaak wordt gedaan alsof er 0,1% eiwit inzit en 60% carbs.

Als je 60% eiwit in een whey propt, waar je het als 80% verkoopt...dan ben je wat mij betreft nooit meer betrouwbaar. Daar zei ik het voor. Ik wil hem graag behoeden voor een slechte aankoop. Kijk dan gewoon bij XXL, MyProtein of Bulk Powders. Dan is de kans groot dat je wel goed spul hebt...

Terug
Naar boven