XXL Nutrition

voedingswaarde in nasi?

Nou jah dat zal wel verschillen. Bedoel je diepvries maatijd nasi ? Zon kant en klaar pak uit de koelling?

• Topic Starter Topic Starter
haha nee ik werk als bezorger voor de chinees en daar eet ik altijd een bord nasi ;) maar jeffa040 bedoel je per 100 gram?

Als je het precies wil weten dan moet je het gewoon even wegen, dan de hoeveelheid gram invullen op voedingswaardetabel.nl

Jah maar bij iedere sinees is de nasi anders.
Het beste maak je zelf nasie dan weet je wat er allemaal in zit in kant en klare maaltijden die zelf gemaakt zijn door de sinees is het altijd wel anders met de waarden.

ja dat is waar idd, maar ik hou het niet uit om pas om half 9 te eten en dit is nou ook niet bepaald goed voor me om zo laat pas te eten.

Ik zie het probleem niet. Pak dat bord met nasi, weeg het, voeg het aantal gram in op www.voedingswaardetabel.nl en je weet de voedingswaarde.

Hangt er vanaf welke nasi, en geloof me je hebt veel verschillende soorten nasi:roflol:

nasi is niet slecht. Is gewoon goed voedsel. En tjah de voedings waarde lijkt me lastig. Als er al een stukje kip minder inzit, is het al anders.

gelukkig krijg ik er ook een satéstokje bij ( zijn gelukkig niet van die kleine dingen:D) dus ik denk dat ik met mijn eiwitten wel goed zit.

bedankt voor de reacties iedereen!

Terug
Naar boven