Fitness Seller

Voedinschema Tips en mening

doct crown

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Goedendag,

Ik heb de volgende schema gemaakt, t is lastig om de doelstelling te bepalen.
Wil namelijk meer spiermassa maar me vetgehalte mag ook naar beneden vooral rond de buik.
Ik weeg 72,5 kg ben zo een 1.70 en 24 jaar en weet niet wat me vetpercentage is maar kan redelijk naar beneden.
Hoe vaak ik fitness hangt heel erg van me werkrooster af. De ene week heb ik de tijd om 4a5 keer te gaan de andere week net aan 3. Meestal als ik ga fitnessen gebeurd dit tussen maaltijd 1 en 2.

1 keer in de week wil ik een junkdag houden

Maaltijd 1
Knackerbrod of brood / met kipfile / kalkoen file / vis
Water, fruitsap of melk voor variatie

Maaltijd 2
*Creatine als eerst, na 20 a 30 minuten de rest.
Whey shake
Appel/Mandarijn/Kiwi/Sinasappel
Water

Maaltijd 3
Brood of knackerbrod met kipfile / kalkoen file / vis
Water, fruitsap of melk voor variatie

Maaltijd 4
Tonijn op waterbasis/gerookte kip

Maaltijd 5
Eten wat de pot schaft
water

Maaltijd 6
*Creatine als eerst, de rest na 20 a 30 min
Kwark met suikervrije siroop

Maaltijd 7
Whey shake

Benodigde middelen uit de supermarkt
- Fruit
- Bruinbrood/knackerbrod
- kwark
- Suikervrije siroop
- Tonijn op waterbasis
- Kipfile, kalkoenfile, vis
- Gerookte kip

1. Zet de voedingswaarden bij je maaltijden, hoeveel eiwitten, vetten, koolhydraten je binnenkrijgt, zo kunnen wij geen tips geven.

2. Bepaal je doelstelling, dus cutten of bulken, daar pas je je eetschema en hoeveelheid kcal op aan

3. Zorg voor een trainingsschema zodat je op vaste dagen gaat trainen. De ene week 3 keer en de andere week 5 keer gaat niet werken;)

Voedingswaarden erbij, zoals kroketje zegt. Denk dat je er dan ook achterkomt dat je veel te weinig eet. Alleen kip of een whey shake zijn geen maaltijden. Als je in vet naar beneden wilt, zou ik een beetje uitkijken met fruit en fruitsap.

• Topic Starter Topic Starter
1. Zet de voedingswaarden bij je maaltijden, hoeveel eiwitten, vetten, koolhydraten je binnenkrijgt, zo kunnen wij geen tips geven.

3. Zorg voor een trainingsschema zodat je op vaste dagen gaat trainen. De ene week 3 keer en de andere week 5 keer gaat niet werken;)

Morgen zal ik de voedingswaarde er bij zetten, en zoals ik al eerder melde...
Ik kan niet op vaste dagen trainen door me werk !!

Ciao

Terug
Naar boven