Fitness Seller

voedinsschema voor een luiaard..

Timpiewinpie

Novice
Waardering
0
Ik ben beginnen fitnissen maar blijkbaar is een goed voedingsschema nen must voor spieren te kweken.
Ik weet echter van mn eigen dat probably nooit zon schema zal volgen;;
dus mn vraag is.. is het voldoende als je gewoon wegblijft van vettigheid zoals snoep, sausen, choclade etc?

Veel water drinken, groeten & fruit + rijstkoeken ;) & normaal eten wat de pot schaft..
greets

neen,zo kom je er niet. lees de stickies en begin serieus te trainen.

luie mensen moeten niet bodybuilden..

met zo'n instelling kom je nergens in het leven..

• Topic Starter Topic Starter
pas op é.. kheb niet het doel om hier te trainen tot dat ik op zo nen echten body builder lijk é ;)
kwil gewoon meer massa & spieren kweken..

Schep 2 x op ipv 1 x.... Das alvast een begin! en voor de rest idd stickies

tis nie echt uit luiheid tis meer uit smaak..
ik zie mn eigen geen kom melk eten met daarin rijst snap je.;
Ik eet gewoon é, redelijk gezond vind ik zelf..

maat,lees eens alles rustig een paar dagen voor je iets post want zo kom je maar suf over

lol als je wil kan ik hier zeer proper typen enzo zin ..
kdoe regentaat nederlands geschiedenis engels dus jah je moet hier niet afkomen dat ik geen AN kan praten..
Kannek wel mor geen goesting ;)
Anywayz kwou hier niemand schokeren.. mor ik zocht gewoon naar een voedingsschema dat niet zo fanatiek is zoals bepaalde zaken dat ik hier lees..
meer een voedingsschema voor de gewone fitnisser ;)

doe het goed of doe het niet klaar.

Wel als je regentaatstudies doet en zelfs te lui bent een eenvoudig voedingsschema op te stellen, dan ga je er in je studies ook niet komen me dunkt...
Céke

Hier voor de gewone fitnisser ;)

7:00 : 2 gehaktballen met ketchup

12.00u: frit met stoofvlees en sate (frituur)

18.00u pizza, kebap, pannekoeken ( wel niet zelf klaarmaken, word je moe van)

:roflol:

Wat Homer17 bedoelt is dat je meer maaltijden per dag moet nemen, bereken je basisbehoefte en ga daar 500 kcal onder zitten als je wilt cutten of 500 erboven als je wilt bulken ( massa ) The usual shit :D

Correct me if i'm wrong btw , ben ook maar beginner ;) :p

Timpiewinpie zei:
Ik ben beginnen fitnissen maar blijkbaar is een goed voedingsschema nen must voor spieren te kweken.
Ik weet echter van mn eigen dat probably nooit zon schema zal volgen;;
dus mn vraag is.. is het voldoende als je gewoon wegblijft van vettigheid zoals snoep, sausen, choclade etc?

Veel water drinken, groeten & fruit + rijstkoeken ;) & normaal eten wat de pot schaft..
greets

Voor zover ik kan ontcijferen wat je bedoelt denk ik dat je juist minder succesvol zal zijn als je minder gaat eten als je meer spieren wilt hebben. Om te groeien moet je juist MEER eten, niet MINDER. (niet dat vettigheid en chocolade het beste is wat je kunt nemen, maar een tekort aan calorieen gaat je sowieso niet helpen.... dan liever een snicker per dag extra (da's toch weer 300 Cal erbij) :))

Timpiewinpie zei:
... is het voldoende als je gewoon wegblijft van vettigheid zoals snoep, sausen, choclade etc?...
Tja, dat is stap nul...
Stap 1: lees de stickies.
Timpiewinpie zei:
pas op é.. kheb niet het doel om hier te trainen tot dat ik op zo nen echten body builder lijk é ;)
kwil gewoon meer massa & spieren kweken..
Eh... bodybuilders hebben geen massa en spieren? ???
Timpiewinpie zei:
tis nie echt uit luiheid tis meer uit smaak..
ik zie mn eigen geen kom melk eten met daarin rijst snap je.;
Ik eet gewoon é, redelijk gezond vind ik zelf..
Dan eet je toch iets anders? Men verplicht je hier tot niets, men raadt je iets aan (maar melk met rijst? Of bedoel je 'huwelijksrijst', dat bestaat uit melk, paprijst, krenten, gedroogd fruit en suiker?)
Timpiewinpie zei:
lol als je wil kan ik hier zeer proper typen enzo zin ..
kdoe regentaat nederlands geschiedenis engels dus jah je moet hier niet afkomen dat ik geen AN kan praten..
Kannek wel mor geen goesting ;)
Dan maak je maar goesting...

dat is nog eens duidelijke taal

Rebel_x zei:
Hier voor de gewone fitnisser ;)

7:00 : 2 gehaktballen met ketchup

12.00u: frit met stoofvlees en sate (frituur)

18.00u pizza, kebap, pannekoeken ( wel niet zelf klaarmaken, word je moe van)
slecht schema,ik zie nergens hagelslag en waar is de fanta?

Terug
Naar boven