Flix
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vegetarisch eten is dus GEEN optie mis veel te veel essentiele eiwitten,
En biologisch vlees is 9 van de 10 keer het zelfde als niet biologisch vlees.
Punt is volgens mij gewoon dat jij zowel kwalitatief hoogwaaradig vlees wil, als er weinig meer voor wil betalen. En dat is niet erg consequent.

Vegetarisch eten is dus GEEN optie mis veel te veel essentiele eiwitten, bovendien is vlees lekker.

ik dacht dat dat niet meer mocht, dat vol spuiten van die beesten. volgens mijn gebeurd dat al jaren niet meer en wordt daar streng op gecontroleerd.
Lekker op dood vlees kauwen... moet je eens bij nadenken hoe ranzig dat eigenlijk is...![]()
Haha, ik wil het best betalen als mijn portomonee er naar staat ''als ik groot ben''
Maar ja probeer dat je moeder maar eens wijs te maken dat ze ander vlees moet kopen
Joep je hebt wel gelijk hoor, dat het niet erg consequent is , maarja ik vind het gewoon een eng idee dat ik een ziek beest zou moeten opeten![]()
*Word nog steeds heeeel erg veel gedaan, alleen controles zijn slecht, ik weet dit uit 1e hand.
hier kan je er ook wat over lezen; je kan het vergelijken met wielrennen, daar word ook geen doping toegestaan;
Ik eet alleen nog maar biologisch , wel een stuk duurder maar vind mn gezondheid wel wat waard.
Je wilt niet weten wat er allemaal in die beesten word gespoten om ze in korte tijd zo groot mogelijk te krijgen.
Was laatst weer op tv dat kinderen steeds groter worden door alle groeihormonen, meisjes veel te jong menstrueren en jongens te jong in de pubertijd komen, kan nooit gezond zijn.
Wat is er eigenlijk zo erg aan het eten van een ziek dier? Is dat niet (gedeeltelijk) het systeem van roofdieren en hun prooien? En zijn wij geen roofdieren?

is nog altijd streng verboden en wordt behoorlijk goed gecontroleerd.
maarja, met buitenlands vlees weet je natuurlijk nooit. In de US zijn die hormonen gewoon toegelaten.
De oplossing: ga vegetarisch eten!!!!
Dan bespaar je jezelf en het dier!