D dre545 Cool Novice Lid sinds 12 jul 2012 Berichten 32 Waardering 0 Lengte 1m80 Massa 73kg Vetpercentage 19% 4 feb 2013 Topic Starter Topic Starter #21 oke mensen het is me duidelijk haha. de antwoorden waren inderdaad niet zo moeilijk. maar toch bedankt voor alle ideeen, ik kan weer verder!
oke mensen het is me duidelijk haha. de antwoorden waren inderdaad niet zo moeilijk. maar toch bedankt voor alle ideeen, ik kan weer verder!
M Marcel93 Dutch Bodybuilder Lid sinds 3 feb 2012 Berichten 343 Waardering 7 Massa 93kg Vetpercentage 9% 5 feb 2013 #22 fiezefur zei: Ja joh lekker die bite van transvet. Ga gewoon voor pasta's, melkproducten en rijstgerechten. Geen frituur. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... transvet krijg je alleen als je gaat frituren in onverzadigd vet. gewoon reuzel erin gooien
fiezefur zei: Ja joh lekker die bite van transvet. Ga gewoon voor pasta's, melkproducten en rijstgerechten. Geen frituur. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... transvet krijg je alleen als je gaat frituren in onverzadigd vet. gewoon reuzel erin gooien