AndroidHealthClinic

Voetbal en fitness

M3RC3D3S

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
70kg
Hee allemaal,

Ik voetbal 4 x in de week (Ma, woe, don, zat) en ik zou graag op de dagen dat ik niet train/wedstrijd heb thuis wat oefeningen willen doen. Wat raden jullie aan?

lezen

Ligt er aan wat je wilt ?
is het voor ondersteuning van je voetbal...

wil je een sixpack , bultjes op je armen etc... dat soort ?

• Topic Starter Topic Starter
Ligt er aan wat je wilt ?
is het voor ondersteuning van je voetbal...

wil je een sixpack , bultjes op je armen etc... dat soort ?

Het is niet perse voor ondersteuning van voetbal, maar een sixpack en idd armspieren zou ik graag willen. Maar kan dit lukken als je alleen thuis traint en niet in de gym? Want voor gym heb ik niet veel tijd door school, voetbal, en werk.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

wij hebben ook niks aan je verhaal. je zegt niet wat je wil bereiken met die extra training.

Oke zit wat in haha. Maar extra armspieren/sixpack zou voor mij een mooi doel zijn, indien haalbaar.

Het is niet perse voor ondersteuning van voetbal, maar een sixpack en idd armspieren zou ik graag willen. Maar kan dit lukken als je alleen thuis traint en niet in de gym? Want voor gym heb ik niet veel tijd door school, voetbal, en werk.

Ja hoor ik train ook alleen thuis, (en ik heb het ook gecombineerd met voetbal)
en met lezen bedoelde ze waarschijnlijk de stickeys van dbb...

is wel een tijdje geleden hoor, dat ik ook nog voetbalden...

• Topic Starter Topic Starter
Ja hoor ik train ook alleen thuis, (en ik heb het ook gecombineerd met voetbal)
en met lezen bedoelde ze waarschijnlijk de stickeys van dbb...

is wel een tijdje geleden hoor, dat ik ook nog voetbalden...

Maar welke stickies moet ik dan lezen? Elk onderdeel van het forum heeft 5 stickies ongeveer

Lezen niks aan hebben, oke. :rolleyes:

Om toch niet een mega grote kl***zak te zijn, help ik je op weg.

Met het aantal keer dat je sport per week zal je meer moeten gaan eten, dus voedingsschema (sticky's).
Daarnaast gaat thuis een beetje trainen je niet veel opleveren zolang je geen goede homegym hebt.

Ah je voetbalt, dus dan heb je geluk want hoef je je benen alvast niet meer te trainen. :) GL.

Terug
Naar boven