MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

england word weg gespeeld letterlijk en figuurlijk

epic ...
die nazi;s hebben het onder controle

Duitsland is een paar klassen beter dan Engeland.**** yeah!

Wat een ****ing geniale wedstrijd

HAHAHA LAMPARD, omg wat een geluk voor die Duitsers!!

man man man dat was toch goal

**** wat een wedstrijd:D, Engeland is een doelpunt afgenomen trouwens, jammer eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Niet te snel oordelen , tegen Servië waren ze nergens. What the hell juist bal zat binnen gvd. 2-2 moest het zijn weer zo'n ****ing blunder.
EUh, met tien waren ze zelfs beter dan de Serviers???

dit moeten ze gewoon zo goed rekenen hoor, hij zat echt dik

t*ring, Engeland wordt ff genaaid!

Nooo...toen ik die uitspraak deed stond Duitsland nog op 2-0, nu had het alweer 2-2 moeten zijn. Mooie wedstrijd:eek:

**** wat een wedstrijd:D, Engeland is een doelpunt afgenomen trouwens, jammer eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

EUh, met tien waren ze zelfs beter dan de Serviers???

Ja , dat legt de 1-0 winst uit.

ja hopelijk vormen de spelers een front tegen fifa + de opstapeling van dit soort momenten want het is echt te gek.

ik ben 100% voor de autoriteit van scheidsrechters maar geef hem de middelen die die nodig heeft.

onvoorstelbare flater van de scheids/lijnrechter. mijn verstand staat er nog altijd stil bij dat de fifa geen gebruik wil maken van de moderne technologie..domme zakken. en ja dan krijg je natuurlijk dit. als engeland straks gewipt wordt door die beslissing zou het echt schandalig zijn.

Terug
Naar boven