AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

De Rossi is een held

Hahahah wtf

hahah wat een gast die de rossi, schande gewoon

Die speler van paraguay liep op zijn hiel, dan is het behoorlijk logisch dat hij pijn heeft :D!

Straks Ivoorkust-Portugal checken, hopelijk eens een goede wedstrijd...

Die speler van paraguay liep op zijn hiel, dan is het behoorlijk logisch dat hij pijn heeft :D!

Straks Ivoorkust-Portugal checken, hopelijk eens een goede wedstrijd...
ja man werd tijd voor een dikke pot

02-ronaldo-crying.jpg

:roflol:

Nieuw-Zeeland verdoet de poule. :fuu:

Ik had een 1-1 staan in de poule, misschien dat ik hiermee uit de middenmoot klim richting de subtop in een poule van bijna 40 man :)

Zo te horen aan de analyse op sporza heb ik niet veel gemist :)

Heeft trouwens niemand zich weer geergerd aan die halve zool van een De Jong? Voor die overtreding die volledig onnodig was kon hij ook gewoon rood krijgen. Wat bezielt die man eigenlijk?

Heeft trouwens niemand zich weer geergerd aan die halve zool van een De Jong? Voor die overtreding die volledig onnodig was kon hij ook gewoon rood krijgen. Wat bezielt die man eigenlijk?

Ja ik had er ook al een discussie over met vrienden maarja wat wil je dat soort spelers zitten in bijna elk team :(

Nederland moet toch wel minimaal de kwartfinale halen ook al is de kans op Italie in de tweede ronde wel aanwezig. Paraguay zie ik nog eerder de groep winnen dan Italie en Nederland moet de poule kunnen winnen.

Eindelijk een wedstrijd van niveau. Vergeleken met de afgelopen dagen kan het alleen maar meevallen. 2-0 Portooooo

Terug
Naar boven