XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Ja en Seedorf was voor bijna iedere club waarvoor hij uitkwam ook een zeer belangrijke schakel maar in het Nederlands elftal was het vaak bar en boos. Clubs moet je niet vergelijken met het spelen in een elftal, niet voor niks dat een Ronaldinho nu ook gewoon thuis zit en er wel vaker vedettes thuis werden gelaten omdat ze in het nationale elftal veel minder een rol spelen. Cristiano Ronaldo is toch iemand die gekozen wordt om zijn scorend vermogen maar dat vermogen is al een tijdje niet aanwezig als het aankomt in spelen in het nationale elftal.

+1 we hebben zelf ook een klasbak gehad, waarbij het in het nationaal team niet echt lukte, Luc Nilis. (voor de belgen dan).

Ik hoorde vandaag dat Dunga 7 controlerende middevelders in de selectie heeft. Dat is zeker een evenwichtige ploeg ??? Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als fabiano - kaka of robinho uitvallen met een blesure of geschorst zijn.

Ronaldo stelt al jaren niks meer voor. :roflol: Zelfde als met ronaldinho en adriano. Diego heeft een slecht seizoen gehad bij juventus
Jouw voetbalkennis is van bedroevend niveau :no: Ronaldinho heeft een uitstekend seisoen gedraaid bij ac milan en Ronaldo kan je altijd gebruiken..
Ik vraag me af waarom ik dit schrijf, want je hebt me op je negeerlijst staan.:)

, laatst zat je ook te zeiken over de verdediging van argentinie en b spelers van zuid afrika en mexico

Laatst bewerkt:
Lol, ik heb nooit gezeikt over de verdediging van Argentinië en evenmin van de 'b spelers' die jij aanhaalt. Maar ga je gang, begrijpelijk dat je een discussie niet kunt winnen en me daarom op de negeerlijst zet.

Denk dat het weer een saaie wedstrijd wordt.. 1-0 Brazilië ofzo. :(

kweetniet... als ze in de eerste helft 1 of 2 kunnen scoren lijkt me dat het verzet weleens compleet gebroken zou kunnen worden

Beter houdt die commentator beetje op over dat regime. Ja we weten het nu wel dat het ter***lijers zijn, voetballen met je graf**p.

korea is idd beter dan verwacht. kom es op k*t kanaries.

wat een wedstrijd weer zeg :(

eindelijk :D wat een goal

Terug
Naar boven